משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איזו שמיכת קיץ מומלצת?

12.07.2022

גם בעונת הקיץ הלוהטת, שמיכות הן בין הדברים המפנקים ביותר שקיימים בחדר השינה. שמיכות מאפשרות לנו להתעטף בלילה, להתגונן מפני יתושים, להתחמם בחדרים ממוזגים, ובאופן כללי: מספקות לנו תחושה נעימה ומאפשרות לנו לישון או סתם לנמנם באופן טוב יותר. אם אתם מהאנשים האלה שלא יכולים לוותר על השמיכה גם בחודשי הקיץ, המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם. כך תבחרו את שמיכת הקיץ האידיאלית עבורכם.

כיצד תתאימו לעצמכם את שמיכת הקיץ הטובה ביותר?

כיום קיים מגוון של שמיכות קיץ, אשר נבדלות ביניהן הן בסוג הבד שלהן והן בייעוד שלהן. כך, למשל, ניתן למצוא שמיכת קיץ שעשויה כולה כותנה, שמיכת פיקה, שמיכת קיץ יחיד או זוגית, שמיכת קיץ לתינוק או לילדים ועוד. בבואנו לבחור שמיכת קיץ לילדים, חשוב לתת את הדעת לא רק על הבד ממנו היא עשויה, אלא גם על הצבעוניות או העיצוב שלה. בעוד שיש עיצובים וצבעים שישרו על הילדים שלנו תחושות של רוגע ושלווה, ישנם גם כאלה שעלולים להפחיד אותם או להפריע להם לישון. לכן, בעת בחירת שמיכת קיץ לילדים, חשוב לשים דגש על תחומי העניין, האהבות וההעדפות של הילדים, ולתת להם ביטוי מקסימלי בשמיכה. החדשות הטובות הן שכיום קיימות שמיכות קיץ במגוון של עיצובים, ציורים וצבעים שונים, כמו למשל שמיכות דיסני, שיאפשרו לנו להתאים את השמיכה באופן אידיאלי לילדינו. לרכישת שמיכות קיץ של הום סטייל בעוד שבשמיכות קיץ לילדים אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא המראה של השמיכה, בשמיכות קיץ למבוגרים רצוי לתת את הדעת בראש ובראשונה על גודל השמיכה, ובייחוד אם אנו מעוניינים להשתמש בה כשמיכת קיץ זוגית. על אף שטכנית ניתן להשתמש בשתי שמיכות קיץ יחיד, שמיכת קיץ זוגית תאפשר לנו להתכרבל יחד, או סתם ליהנות משמיכה גדולה במיוחד כאשר אנו ישנים לבד. כך או כך, הן בשמיכות לילדים והן בשמיכות למבוגרים, כדאי לתת את הדעת גם על עובי השמיכה ועל סוג הבד שלה, בדיוק כפי שתוכלו לראות בסעיפים הבאים.

האם מומלץ לבחור בשמיכת קיץ דקה או עבה?

אחת השאלות הבוערות שנוגעות לבחירת שמיכת קיץ, היא העובי של השמיכה. מצד אחד, לא נרצה לבחור בשמיכה דקה במיוחד, שלא באמת תגן עלינו מפני המזגן, למשל. מנגד, לא נרצה לבחור בשמיכה עבה במיוחד, שכן הלילות הקיציים עלולים להיות לוהטים. התשובה הטובה ביותר לשאלה הזו היא הנטייה הטבעית שלכם. אם אתם או ילדיכם נוטים לסבול מקור אך חייבים להשאיר את המזגן דלוק במהלך הלילה, למשל, אולי כדאי שתצטיידו בשמיכת קיץ יחיד עבה יחסית, כמו למשל כזו שמלאה בשכבה דקה של פוך סינתטי. לעומת זאת, אם גם המזגן הקפוא לא מצליח לצנן אתכם או את ילדיכם – ייתכן ששמיכת קיץ דקה או אפילו כרבולית תהיה הפתרון הטוב יותר עבורכם. אם אתם נמצאים איפשהו על הסקאלה שבין חום לקור ומעוניינים להתעטף בלילה בשמיכה “ניטרלית” יחסית, שתגן עליכם מפני המזגן אך גם לא תחמם אתכם יתר על המידה, תוכלו להשתמש בשמיכת קיץ פיקה – סגנון של אריג שמתאפיין בתבליטים ריבועיים קטנים, ומשמש בעיקר לייצור שמיכות קלות.

איך בוחרים שמיכת קיץ טובה? בודקים קודם כל את סוג הבד, הרכות שלה, בודקים האם מדובר בשמיכת חורף או שמיכת קיץ ולכן בודקים גם את העובי של השמיכה כדי שהיא תתאים לצרכים שלכם בצורה מקסימלית. האם מומלץ להשתמש בשמיכה דקה? כפי שצויין שמיכה דקה היא הסוג המוביל בשמיכות הקיץ משום שעונת הקיץ בישראל היא חמה ולחה ודורשת כיסוי מסוים אך בצורה כזו שלא תגרום לנו להזיע יותר בלילות הקיץ שחמים גם ככה. אז התשובה היא כן, אם אנחנו צריכים שמיכה לכיסוי קליל ולא שמיכה שמתאימה גם למזן מומלצת שמיכה דקה.

מהו סוג הבד המומלץ לשמיכת קיץ?

כיום ניתן למצוא שמיכות קיץ שעשויות ממגוון של סוגי בדים שונים, כמו למשל במבוק, צמר, סאטן ועוד. עם זאת, ניתן לומר כי הבולטים והטובים שבהם הם פוליאסטר וכותנה:

  • בד פוליאסטר – פוליאסטר הוא בד היפואלרגני, שמתייבש במהירות גבוהה במזג אוויר לח או כשהוא בא במגע עם רטיבות. היתרונות המשמעותיים ביותר שלו הם שהוא עמיד במיוחד, שקל לטפל בו ושהוא מאפשר לשמור על חום הגוף בצורה טובה כשמתכסים בו. בדרך כלל, שמיכות קיץ העשויות פוליאסטר יהיו נעימות וקלילות במיוחד. על מנת לשמור על האיכויות שלהן לאורך זמן, מומלץ לכבס את השמיכות הללו ביד.
  • כותנה – שמיכות העשויות 100% כותנה הן שמיכות נעימות ונושמות במיוחד, שעשויות מסיבים חזקים, אך יחד עם זאת רכים וטבעיים. שמיכות כותנה מתאימות לכל עונות השנה, כיוון שיש להן יכולת טובה לבודד חום וקור. בשונה מסוגי בדים אחרים, שמיכות העשויות כותנה שומרות על האיכויות שלהן למשך שנים רבות ומתאפיינות בתחזוקה נמוכה יחסית. על מנת לשמור על השמיכות הללו באופן המיטבי, מומלץ לכבס אותן בתוכנית של עד 30 מעלות בלבד.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה