משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איך בוחרים מצעים לילדים?

21.03.2021

בחירה של מצעים לילדים עשויה להיות משימה לא פשוטה, ובייחוד כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שהילדים שלנו מבלים בשינה ארוכה שמגיעה אף לעשר שעות בלילה. בדומה למיטה עצמה ולכלי המיטה האחרים, המצעים משחקים תפקיד חשוב באיכות השינה של ילדינו. אז איך בוחרים מצעים שילדים אוהבים, כאלה שיאפשרו להם נוחות מקסימלית ושינה איכותית? לפניכם כמה טיפים חשובים שכדאי ליישם.

קחו בחשבון את תחומי העניין שלהם

בדומה לשאר פריטי הריהוט והנוי בחדרם של הילדים, גם המצעים יכולים לשמש ככלי לביטוי עצמי וכהזדמנות נוספת להביע או לקחת חלק בתחומי עניין שונים, אשר נחשבים ליקרים לליבם של ילדינו. בחירת מצעים אשר מתכתבים עם תחומי העניין של ילדינו, תאפשר למצעים להתמזג באופן הרמוני יותר עם שאר הפריטים שבחדר, ותעניק לילדינו תחושה מסוימת של בטחון עצמי ושליטה בסביבה הקרובה אליהם. מצעי דיסני, מצעים של גיבורי על או מצעי ילדים נוספים כמו קבוצת כדורגל אהובה או תכנית טלוויזיה אהובה ישדרו חום ובטחון לילדים לפני השינה. הם ישמחו אותם, יעודדו אותם להיכנס למיטה בשעת ההשכבה לישון ואף ישרו בהם שינה איכותית וטובה יותר.

הקפידו לבחור במצעים נוחים

המראה של המצעים הוא ללא ספק פרמטר מהותי שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצעים לילדים, אך לא פחות חשוב מהמראה הוא נושא הנוחות. מצעים אשר עשויים מבד לא נושם או לא נעים, עלולים לגרום לעקצוצים, גירודים, חוסר נוחות ולאיכות שינה ירודה יותר באופן כללי – עניין אשר ישפיע, בתורו, על יכולת התפקוד של ילדינו במהלך היום ועל רמות האנרגיות שלהם. באופן עקרוני, ההמלצה היא לרכוש מצעים מכותנה איכותית, נעימה ומלטפת, אשר תהפוך את חווית השינה לנוחה ותאפשר לילדינו לשקוע בשינה עמוקה וטובה. אך גם מצעים מפוליאסטר כל עוד הם נעימים מאוד ורכים למגע יאפשרו שינה טובה לילדים וראש שקט לכם ההורים.

אל תפחדו מצבעים

כאשר העניין נוגע לילדים – צבעוניות היא (לרוב) מילת המפתח. בעת בחירת המצעים, נסו להימנע מצבעים שאתם יודעים שילדיכם פחות אוהבים, ורכשו עבורם מצעים עם הגוונים המועדפים עליהם. על אף שטיפ זה עשוי להישמע שולי, חשוב לזכור כי אנו מוצפים באלמנטים ויזואליים על בסיס קבוע, והדברים שאנו רואים – בפרט הצבעים – עשויים לעיתים להשפיע מהותית על מצב הרוח שלנו, הן לטובה והן לרעה. כאשר אנו נאלצים להתבונן בצבעים שאנו תופסים ויזואליות כלא יפים, בייחוד לפני השינה, עניין זה עשוי להשפיע על היכולת של הגוף שלנו להירגע ולהרפות, וכתוצאה מכך, איכות השינה עשויה להיפגע.

שאלו אותם מה הם מעדיפים?

אחת הדרכים היעילות והחכמות ביותר לפתח עצמאות ותחושה של ביטחון עצמי בקרב ילדינו, היא פשוט לשאול אותם לדעתם. כשאנו מבקשים את חוות הדעת של ילדינו בנוגע לנושא מסוים, בייחוד כזה הקשור אליהם באופן ישיר, אנו למעשה משדרים להם שאנו סומכים עליהם ועל היכולת שלהם לקבל החלטות, ומעודדים אותם לחשיבה עצמאית, בוגרת ומפותחת יותר. בנוסף, היכולת להיות שותפים בקבלת החלטות הנוגעות אליהם, לרוב תגרום לילדינו להעריך אף יותר את ההחלטה שהתקבלה בסוף – בין אם מדובר במצעים או בכל תחום אחר – ותשרה בהם תחושה של רוגע ותחושות חיוביות נוספות כלפי הסיטואציה. חברת הום סטייל מובילה בכל שנה עם קולקצייv מתחלפת של מצעי ילדים אשר מותאמת לטרנד החם ביותר מסמי הכבאי ועד הלו קיטי.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה