משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איך בוחרים מצעים למיטת מעבר?

01.05.2022

אם באמת חושבים על כך לעומק, הקטנטנים שלנו עוברים לא מעט שינויים בשנים הראשונות לחייהם. על אף שחלק מהשינויים הללו עשויים להיראות לנו טבעיים ומתבקשים, חשוב לזכור כי עבור חלק נכבד מהילדים, הם עשויים להיות קשים או מפחידים. אחד מהשינויים שהקטנטנים שלנו נדרשים אליהם, הוא המעבר למיטת תינוק ובהמשך למיטת מעבר שהיא בעצם טרום מיטה “רגילה”, אך כזו המתאפיינת במידות קטנות. אחת הדרכים להקל על המעבר הזה, היא באמצעות הפיכת המיטה החדשה למקום שמאוד כיף ונעים לשהות בו. כאן בדיוק נכנסים לתמונה המצעים. הבחירה של מצעים למיטת מעבר היא לא פשוטה אבל בהחלט יכולה לשמח את הילדים שלכם. אז איך עושים זאת נכון?

אין כמו מראה עיניים

חוש הראייה שלנו הוא אחד החושים הדומיננטיים ביותר בגוף האדם. לרוב, אנו נוטים להסתמך על חוש הראייה שלנו אף מעל שאר החושים האחרים, ועל כן הוא משחק תפקיד חשוב ביותר גם בעניינים טריוויאליים לכאורה, כמו בחירת המצעים לפי הגוונים והצבעים של המצעים. אחד הדברים שללא ספק ישדרגו לפעוטות את חוויית המעבר למיטה החדשה, הם מצעים המכילים ציורים או דוגמאות שהם אוהבים במיוחד, או כאלה שהם נמשכים אליהם מבחינה ויזואלית. החל ממיקי מאוס, דרך פו הדב ועד לבמבי. כשזה נוגע למצעים לילדים, האפשרויות רבות ומגוונות במיוחד. דבר נוסף שכדאי להקפיד עליו בכל הנוגע למצעים, הוא יתרון הצבעים הניטרליים כמו שחור או לבן, או צבעי פסטל עדינים. אלה ישרו על הילדים רוגע ויסייעו להם להירדם במהירות.  

סט מצעים עם בד רך ונעים

אם אי פעם יצא לכם לישון על מצעים נוקשים או כאלה שעשויים בד מעקצץ או לא נושם, אתם בטח יודעים כמה העניין עלול להשפיע על השינה שלנו ולהפוך אותה לפחות איכותית. לכן חשוב לזכור כדי שהתפתחות הילדים לא תפגע וביוחד בשינה, כידוע שיא ההתפתחות של הילדים שלנו קורה בשנים הראשונות לחייהם, ושינה טובה ועמוקה היא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהתהליך ההתפתחות הזה. בנוסף, ילד שלא ישן טוב בלילה עשוי לסבול לא רק מרגזנות ואי שקט, אלא גם מחוסר ריכוז וקשיים כלליים נוספים, כמו למשל קושי להסתגל לשינויים. מסיבה זו, חשוב מאוד לבחור במצעים רכים, נושמים ונעימים, רצוי כאלה העשויים 100% כותנה, שיישארו נעימים גם לאחר הכביסה. מצעים אלה יאפשרו לילדים ליהנות ממיטה רכה ומלטפת, יגרמו להם להירדם באופן מהיר יותר וישפיעו לטובה על איכות השינה שלהם באופן כללי.

מצעים למיטת מעבר - הגודל כן קובע

בשונה ממצעים למיטת יחיד רגילה, מיטת מעבר מתאפיינת כאמור במידות קטנות יותר – עניין הדורש רכישה של מצעים המותאמים למידות המדויקות שלה. לרוב, מצעים כאלה תוכלו למצוא תחת הקטגוריות “מצעים למיטת יחיד לילדים” או סט מצעים למיטת מעבר במגוון של רשתות וחנויות. חשוב להבין כי על אף שטכנית, ניתן לרכוש סדינים למיטת יחיד רגילה ולעשות בהם שימוש במיטת המעבר, הסדינים הללו – שיהיו לרוב גדולים מדיי למיטת המעבר – עלולים לזוז בלילה ולהפריע לשנתם של הילדים. מסיבה זו, יש לרכוש מצעים המותאמים ספציפית למידות של מיטת המעבר – ורצוי כאלה המכילים גומי איכותי, שנצמד היטב לדפנות המיטה ומונע מהסדין לזוז במהלך הלילה. יש להדגיש כי מדובר לא רק בעניין של נוחות, אלא גם בעניין בטיחותי. נוסף על כך כדי גם לשקול הוספת מגן מזרן אטום נוזלים, במידה ושהילדים עוד לא התרגלו לגמרי למיטת המעבר ויש חשש שהם לא יספיקו להגיע לשירותים במהלך הלילה.

מניעת אלרגיות וגירויים

העור של הפעוטות שלנו הוא עור רגיש במיוחד, ועל כן, הוא עלול לסבול לא פעם מגירויים – בעיקר כאשר הוא בא במגע עם סוגים מסוימים של בדים. גירויים הללו לא רק ימנעו שינה איכותית. לכן, רצוי להעדיף מצעים היפו-אלרגניים ומצעים המתאפיינים בתכונות אנטי-בקטריאליות, שישמרו על העור העדין של הקטנטנים שלנו ויאפשרו להם ליהנות משינה רציפה וטובה.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה