משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איך מתאימים את המצעים אליכם?

23.05.2021

עם עליית הטמפרטורות והחלפת ארונות הבגדים מבגדי חורף לבגדי קיץ, צריך לזכור להתחדש ולהתכונן גם בנושא המצעים ולהתארגן על  סט מצעים לקיץ. למרות שלעיתים בחירה בסט מצעים נכון, יכולה להתפרש כעניין נישתי, אך מצעים רכים וטובים למיטה בהחלט יכולים להיטיב עם השינה שלכם ולתמוך בשינה איכותית ומרעננת עבורכם. לכבוד החום העולה, הכנו עבורכם מדריך עם כל המידע שאתם זקוקים לו כדי לרכוש מצעים מומלצים ובמיוחד לפי הטעם האישי שלכם.

איך לבחור סט מצעים?

מצעים איכותיים ונעימים, לא רק חשובים לנו לשינה טובה ואיכותית במהלך הלילה, אלא חשובים גם מבחינה בריאותית. מצעים שעשויים מבדים לא נעימים, עלולים לגרום לגירויים, להצטברות של חיידקים וחמור מכך, לבעיות עור או נשימה. חוקרים שבחנו בדים במעבדות טקסטיל, מצאו שבד העשוי מ-100% כותנה, הוא הבד האיכותי ביותר לשינה, ומתוך כך – מצעי כותנה הם המומלצים ביותר לשינה בריאה וטובה. כשמדובר בבחירת סט מצעים, ישנם פרמטרים נוספים שיש להתחשב בהם – גודל המיטה, רכות הבד, אורך סיבים וכמובן, הגוון המועדף עליכם. אורך סיבים מעיד על עמידות וחיי המדף של המצעים – ככל שהסיבים של הבד יותר ארוכים, כך המצעים יחזיקו לכם לאורך זמן ויישמרו כראוי לטווח ארוך.

לכל המוצרים של הום סטייל

 

בחירת מצעים לפי טעם אישי

אחד הדברים שהופכים את עיצוב החדר לשלם זו התאמת צבע המצעים וסגנונם אל החדר. אם חדר השינה שלכם מעוצב בסגנון מודרני בעל קווים נקיים, מומלץ לבחור בסט מצעים בצבעים אחידים וקרים שיחמיאו לעיצוב. אם חדר השינה שלכם רומנטי וקסום, תוכלו לבחור בצבעים רכים יותר או בהדפסים פרחוניים נעימים. בנוסף, לפי תורת פנג שווי, לכל צבע בגלגל הצבעים יש משמעות ואנרגיה אחרת; חסידי השיטה ממליצים על צבעים בגווני אדמה, קקאו, בז’, או אפרסק עבור חדר שינה מזמין ומפנק, וצבעי פסטל רכים כמו לוונדר, תכלת וירוק תפוח עבור חדר בעל אווירה שקטה עם אנרגיה מבריאה.

למה חשובה צפיפות הבד במצעים?

צפיפות הבד היא המדד המשמעותי ביותר שיש לשים אליו לב, בעת שבוחרים מצעים איכותיים. ככל שיש יותר סיבים, כך האיכות של הבד גבוהה יותר, כאשר הצפיפות המומלצת והאיכותית ביותר נעה בין 300-114 חוטים לאינץ׳, כמו בכותנה מצרית שנשמרת היטב למשך שנים. צפיפות חוטים באריגי כותנה מתחילה ב-114, ישנם מצעים בצפיפות של 132 חוטים, ובמצעי סאטן ישנם 210 חוטים. כאמור, שינה טובה וממלאת מתחילה בבחירת מצעים איכותיים – בעוד שנראות והתאמה מדויקת למזרון הם חשובים, צפיפות הבד ואיכותו מהווים את הקריטריון החשוב ביותר בבחירת מצעים, שלא תצטרכו לחדש כל שנה או שנתיים. לכל המוצרים של הום סטייל

איך בוחרים סט מצעים בייסיק?

לסט מצעים בייסיק יש מגוון רחב של יתרונות – הם מתאימים גם כמצעים למיטה רחבה, הם עשויים מ-100% כותנה ומגיעים במגוון רחב של צבעים וטקסטורות. מעבר להיותם איכותיים ביותר ומתאימים למגוון רחב של מיטות, ההיצע העשיר של הצבעים והסגנונות, בוודאי ישביע את רצונכם ויתאים לעיצוב חדר השינה שלכם. עם מצעי בייסיק ניתן לבצע ערבוב ורסטילי ומהנה של הצבעים, שיאפשר עוד גיוון, למשל, אם רכשתם סט בצבע כחול וסט בצבע לבן, תוכלו להשתמש בכל סט בנפרד או להלביש את המיטה עם כריות בצבע לבן ושמיכה וסדין בצבע כחול, כדי ליצור הלבשת מיטה צבעונית ונעימה יותר מתוך הסטים הקיימים.

איך לזכות לשינה טובה ואיכותית גם בקיץ?

לאחר שהבנו שמצעים הם חלק חשוב לשינה טובה ואיכותית גם בקיץ, וכעת יש בידכם את כל המידע הנחוץ כדי לבחור את הסט המושלם בשבילכם, יש לנו הצעות נוספות לאביזרים משלימים במיוחד לקיץ. אתם יכולים לארוז את שמיכת החורף יפה ולאחסן אותה באופן מסודר, כי בקיץ הכי נוח ונעים לישון עם שמיכת קיץ. כשאנו ישנים, טמפרטורת הגוף שלנו יורדת באופן אוטומטי, ולכן גם בקיץ חשוב להצטייד בשמיכה נעימה ומדויקת למידות המיטה שלכם. רשת ״הום סטייל״ מציעה מבחר גדול של שמיכות קיץ איכותיות וצבעוניות, שמעבר לשמיכה טובה לשינה, יהוו פריט עיצובי ומרענן לחדר השינה שלכם. השמיכות מגיעות במגוון עשיר של צבעים והדפסים שיתאימו הן לחדר השינה שלכם המבוגרים, כמו הדפס מנומר או פרחוני, והן בהדפסי מותגים מיוחדים לחדרי השינה של הילדים שלכם, כמו הדפסים של אנה ואלזה או מיקי ומיני מאוס.

לא רק סטים אלא מגוון מוצרי טקסטיל

אם תרצו לגוון את סטי המצעים הקיימים שלכם בעוד צבעים מרעננים, או שחלילה איבדתם חלק מהסט שלכם, ניתן לרכוש גם סדינים בודדים וציפיות לכריות אשר עשויים מ-100% כותנה איכותית ועמידה. גם מחוץ לחדר השינה אנו דואגים לכם – בקיץ, יש לנו נטייה להדליק את המזגן אף יותר מאשר בחורף. כדי למנוע את הוויכוחים אודות כיבוי או הדלקה של המזגן, אתם מוזמנים לרכוש שמיכת מזגן, שמגיעה בהמון צבעים שתאהבו וניתנת לקיפול מהיר ויעיל לתיק נשיאה. לא משנה היכן אתם אוהבים להירדם – על הספה בסלון או במיטה שלכם, דאגו למצעים איכותיים שיטיבו עם השינה שלכם ויכניסו הרבה סטייל לבית שלכם.

איכות גבוהה, מחירים נמוכים

הקו המנחה את Homestyle הוא לתת לכם את הבדים הטובים ביותר בשוק, אשר מיוצרים ברמה גבוהה ובאיכות מרבית, לצד מחירים נוחים לכל כיס. הבדים שלנו ניתנים לכביסה עדינה במכונה, עד 30 מעלות, ללא סחיטה ועם אפשרות לגיהוץ קל – כך תשמרו על המצעים והשמיכות לאורך זמן. קבלו בקישור הבא מספר טיפים לכיבוס נכון. המוצרים של Homestyle בכלל ושמיכות הקיץ בפרט, נבחרים בקפידה ועוברים סינון רציני לפני שאנו מציעים אותם אליכם הלקוחות – אחרי הכל, הסטייל שלנו זה הבית שלכם.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה