משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

מצעים איכותיים ונוחים לשינה מושלמת

12.10.2021

אין כיף גדול יותר מלהיכנס למיטה בסוף יום עבודה מתיש במיוחד, כשעליה פרוסים מצעים רכים, ונעימים, אשר הופכים את חוויית השינה לכיפית ומפנקת. הדרך לכיף הגדול הזה, עוברת בבחירה נכונה של המצעים – וכידוע, יש לא מעט אפשרויות וסוגים, אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים רבים. הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת הגיעה גם לעולם המצעים, כך שכל מי שמחפש אחר סט מצעים – יוכל לגלות מגוון רחב של דגמים שונים כאשר ההבדלים בין אותם סטים יבוא לידי ביטוי בחומרים, הדפסים, מידות, צבעים, מרקמים ועוד.. היצע האפשרויות לבחירה במצעים מהווה יתרון גדול, כאשר, כל מה שצריך לעשות זה רק לדעת כיצד לבחור מתוך אותו מגוון סט מצעים איכותי ומרשים. לכן כדאי לדעת שיש לא מעט פרמטרים אשר אמורים להשפיע על בחירת המצעים ולהלן חלק מהמרכזיים שביניהם:

מחיר הסט

נתחיל מזה, שטווח המחירים של סט מצעים הינו רחב ויכול להתחיל בעשרות שקלים למצעים פשוטים ולהגיע למאות שקלים (ולעיתים, המחיר יהיה אף גבוה מכך). אם המטרה שלכם היא ליהנות מאותו סט מצעים איכותי אשר ישמש אתכם לאורך זמן, יש לקחת בחשבון שתדרשו לשלם עליו יותר – אבל התמורה תהיה בהתאם. יחד עם זאת, ההמלצה היא כמובן לשים דגש על כל הפרמטרים אשר יכולים להבטיח את הבחירה המיטבית ולשאוף לקבל את התמורה הטובה ביותר בעבור כספכם – בכל זאת, אם אתם כבר משקיעים במצעים, חשוב שתשקיעו גם באיכות.

חומר גלם איכותי

מי שלא רוצה להתפשר על הנוחות או על האיכות של המצעים, ההמלצה בעבורו תהיה לבחור בסט מצעים העשויים מכותנה. מצעי כותנה מיוצרים מחומר גלם שהינו רך, אוורירי ועמיד לאורך תקופת זמן ארוכה, כאמור – הכותנה. יש לקחת בחשבון כי קיימים סוגים שונים של כותנה, כאשר, חלק מהסוגים נחשבים לאיכותיים יותר בהשוואה לסוגים אחרי –  כותנה מצרית לדוגמא, עולה על כולם ומהווה את אחד מסוגי הבדים האיכותיים שבין סוגי הכותנה.

צפיפות החוטים

צפיפות החוטים יכולה להעיד גם היא במידה רבה על מידת האיכות של המצעים, כאשר, ככל שהצפיפות של החוטים הינה גבוהה יותר, כך המצעים ייחשבו לבעלי איכות גבוהה יותר. חשוב לדעת כי לרוב, הטווח של הצפיפות ינוע בין 220 ל-500 חוטים על כל אינץ’ רבוע.

מידות קבועות למצעים

חשוב לדעת כי המצעים מתחלקים לגדלים שונים וחלקם מיועדים למיטה זוגית וכאלו המיועדים למיטת יחיד. אך גם כאשר מדובר במצעים זוגיים, ניתן למצוא לעיתים מספר גדלים שונים מיטה ברוחב של 1.6 מטר, 1.8 מטר וגם 2 מטרים. מהסיבה הזאת, בטרם בחירת המצעים, מומלץ למדוד את המזרן, במטרה לבחור את המצעים המתאימים לכם.   למה חשוב שלא להתפשר על איכות המצעים? איכות המצעים מורגש כבר בנראות שלהם, ניתן לזהות אם מצעים נחשבים איכותיים יותר ואחרי זה ניתן ממש להרגיש את הבד ולבדוק האם האיכות שלו גבוהה במיוחד. מצעים איכותיים ונעימים ביחד שלא קשים מידי מאפשרים שינה נעימה יותר וטובה יותר. דבר נוסף הוא שמצעים איכותיים יכולים להישמר לטווח זמן ארוך יותר עם עמידות טובה יותר מול כביסות מרובות ומתיחה של הסדין על מזרון המיטה – כך שלמרות שמחירם ההתחלתי הינו גבוה יותר, העלות שלהם תהיה בסופו של דבר משתלמת במיוחד. מעבר לכך, כאשר, המצעים נחשבים איכותיים, הסיכוי שהצבע שלהם ירד או ידהה בעקבות חשיפה לשמש יורד משמעותית ומאפשר לנו להנאות מהם ללא חששות לפגיעה בסוג הבד. זאת הסיבה שההמלצה תהיה להעדיף מצעים איכותיים גם אם זה אומר להשקיע זמן ומחשבה בביצוע הבחירה הנכונה של מצעים מסוימים ולא להתפשר בנושא הזה.

טיפ לסיום מעבר לאיכות ולנוחות, גם לנראות המיטה יש השפעה רבה, הן על הנראות הכללית של חדר השינה והן על האווירה והתחושה הכוללת בחדר. לא סתם גילו מעצבי פנים רבים את חשיבות הפנג שוי והשפעת האנרגיה הכוללת הסובבת את חלל החדר בפרט וחלל הבית בכלל. מסיבה זו, ההמלצה היא להקפיד  ולבדוק  כיסוי מיטה מתאים שיגן עליה ואף לשלב כריות נוי מעוצבות, הקומבינציה של כל האלמנטים יחדיו, יכולה ליצור ללא כל ספק את המיטה המושלמת.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה