משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

רעיונות למתנות לראש השנה

01.09.2021

לראש השנה יש קסם מיוחד: אווירה חגיגית ומשפחתית, ילדים לבושים לבן, תקיעות שופר שבוקעות מכל פינה, תחושה של התחדשות באוויר, ואפילו רוח קלילה של סתיו מנשבת כדי להזכיר לנו שמשהו חדש מתחיל. אבל רגע לפני שהאווירה החגיגית מתפשטת כמו ריח מתקתק של עוגת דבש, כולנו בעיצומן של ההכנות לחג: בישולים, ניקיונות, מתנות ומה לא. כדי להקל עליכם עם רעיונות לעיצוב שולחן החג, למתנות שוות במחיר אטרקטיבי ולחידוש חדרי הבית בתקציב מוגבל וללא מאמץ, תפסנו לשיחה את פרח, מנהל רשת החנויות של הום-סטייל ורינת, מעצבת הרשת, שהעניקו טיפים נפלאים שלא תרצו לפספס:

מתנות חג לראש השנה ומארזי מתנות

ראש השנה הוא חג של מתנות למשפחה, למארחים וגם לנו, כדי לסמל את ההתחדשות. כשנותנים מתנה, אנחנו מביאים משהו מעצמנו: מחשבה על מקבל המתנה, רצון לשמח אותו ואפילו משאלת לב של מה היינו רוצים בעצמנו לקבל. “המתנה האידיאלית בתחום הטקסטיל לבית היא מגבות”, אומר פרח. “מגבות מעולות, נעימות ועם כושר ספיגה גבוה הן גם שימושיות מאוד, גם מתאימות לכולם וגם במחיר מאוד משתלם ונוח לכיס, מה שהופך אותן למתנה המנצחת”.

בסניפי הום סטייל תוכלו למצוא מארז מגבות לחג הכולל 4 מגבות רחצה + 4 מגבות פנים במחיר של 100 ₪ בלבד. באותו המחיר אפשר לקנות גם מארז מתנה הכולל מפה לשולחן + מייבש כלים + זוג מגבות מטבח. מחפשים מארז אחר? “הצוותים שלנו מומחים במארזים לחג ללקוחות הרשת בהתאמה אישית”, אומר פרח. הוא מוסיף ש”אפשר להגיע לכל אחת מ- 22 חנויות הרשת הפזורות בכל הארץ, מנהריה ועד באר שבע, ולבקש את עזרת המוכרים האדיבים. הם מנוסים ביצירת מארז מושלם שיקלע לטעם של מקבלי המתנה ולתקציב שאתם תגדירו.

לכול מתנת חג שתבחרו תוכלו להוסיף נרות ריחניים ומפיצי ריח שימלאו את הבית בניחוחות מופלאים. זו עוד תשומת לב נהדרת עם טאץ’ אישי שמשדרגת את האווירה בבית”. מתנה נוספת שמתאימה במיוחד לראש השנה היא סט מצעים. מצעים לבנים, נקיים ורעננים הפכו לטרנד בשנים האחרונות. הם מזכירים בתי מלון, יש להם עיצוב בייסיק מינימליסטי שתמיד באופנה והם מתאימים לכל חדר שינה בכל סגנון עיצובי. חוץ מזה שהם חגיגיים וברוח החג, מצעים לבנים משדרגים את חדר השינה ונותנים לו מראה נקי ויוקרתי לאורך השנה כולה. מצעי גלאם לבנים ומהודרים עם וולן או מצעי בוהו-שיק עם סרט פונפונים קטנים, הם מצעי כותנה נעימים למגע בצפיפות חוט גבוהה שמעידה על האיכות שלהם. “אנחנו ממליצים בדרך כלל להוסיף עוד זוג ציפיות לסטים”, אומר פרח, ומסביר ש”להרבה אנשים יש היום 4 כריות שינה במיטה. יש מי שמשתמשים בכרית נפוחה יותר בזמן קריאה וצפייה בטלוויזיה, ובכרית דקה ורכה יותר לשינה; ויש מי שאוהבים את המראה העשיר של המיטה ומוסיפים עוד כריות שינה וכריות נוי”.

עורכים שולחן חג

כמו בכל יצירת אומנות שמתחילה מקנבס חלק שעליו מוסיפים שכבות, כך גם עיצוב שולחן החג מתחיל מהמפה. היא מכתיבת הטון והסגנון לעיצוב כולו, וחייבת להשתלב עם כלי האוכל שתשימו מעליה. בחרו מפת שולחן מעוצבת בהתאם למערכת כלי האוכל שלכם ולפי המראה שאתם מעוניינים להשיג:

– עיצוב טבעי: שולחן עם מפה דמוית פשתן במראה מט ובצבעים טבעיים, כמו פודרה, מוקה וגווני חום. מעל המפה אפשר להוסיף פלייסמטים מקש ולשלב בעיצוב השולחן כלים העשויים במבוק, שעם או עץ. קשטו בפרחים טבעיים ואפילו בענפים עם רימונים קטנים.

– עיצוב קלאסי: שולחן עם מפת ג’קארד לבנה או בצבע אפור סילבר עם עיטורים. לקבלת מראה עדין ורך שלבו כלים בצבעי פסטל או לבן. סכו”ם, חבקי מפיות ופמוטי נרות בצבע כסף יקנו לשולחן מראה חגיגי מאוד.

– עיצוב יוקרתי: שולחן עם מפת לורקס אשר משמשת מצע זוהר ומנצנץ לשולחן כולו. הולכת נהדר עם כלים בגימור מעודן של זהב וכסף. בסניפי רשת הום סטייל תמצאו סט של מפה וראנר במגוון רחב של עיצובים לפי הטעם האישי והלוק שתרצו לתת לשולחן החג. הראנר נותן תוספת צבע, מעניק עוד ממד של תיחום בשולחן והופך אותו לחגיגי אף יותר. מומלץ להביא תמונה של סט כלי האוכל שלכם לחנות ולמדוד את שולחן האוכל במצב סגור ופתוח, כדי שהצוות יוכל להתאים לכם מפה לפי גודל השולחן וסגנון העיצוב.  

מחדשים את הבית

תחושת ההתחדשות בראש השנה היא הזדמנות מושלמת לריענון מראה הבית בעזרת כריות, וילונות וטקסטיל איכותי, שיוצרים סטייל ואווירה חדשה. החלפת הטקסטיל, שנקראת גם ‘הלבשת הבית’, מאפשרת שינוי משמעותי לחדרים בתקציב מדוד, ומבלי לשבור קירות או להחליף רהיטים.

– וילונות הם פריט פונקציונלי ועיצובי בכל חדרי הבית: הם שומרים על הפרטיות שלכם, מרככים את האור ואף חוסמים אותו לגמרי ומוסיפים עוד צבע והמון יופי. אל תוותרו עליהם. תוכלו לשלב שני סוגים של וילונות יחד: וילונות האפלה ווילונות אווירה, ולשחק עם השכבות כדי ליצור את המראה המדויק אותו אתם מדמיינים. “להום סטייל מבחר ענק של וילונות בחנויות שאפשר להתאים לסגנון החדר, והיתרון הגדול ברשת לטקסטיל הבית שמציעה גם וילונות הוא בהתאמת הסגנון והצבעוניות של הווילונות והמצעים, כך שישלימו אלה את אלה”, מציין פרח.

– חדרי ילדים ותינוקות יכולים להיות לעיתים כאלה שעוצבו בקפידה, אבל חלק גדול מהם הוא דווקא בסגנון ניטרלי על מנת שיתאימו לכל גיל ו”יגדלו” עם הילדים. במקרה כזה, כדי לתת לילדים אמצעי לביטוי אישי ולרענן את מראה החדר, מומלץ לתת להם לבחור מצעים עם דמויות אהובות.

– עיצוב בית מיוחד – עצבו את הבית בעצמכם בטוטאל לוק משגע: קולקציות המשלבות מראה שלם של פריטים המשתלבים זה בזה מאפשרות לעצב את כל חדרי הבית בקלות מבלי להיעזר בשירותי סטיילינג. קולקציית “בופאלו”, לדוגמה, היא ליין של מפות, כריות נוי וכריות מושב – כולן בבדים כפריים וצבעי פסטל, שהופכים את מלאכת הלבשת הסלון והמטבח לקלה ומהנה. קולקציית Milk &Honey עושה דבר דומה בחדרי השינה והרחצה. היא מביאה סגנון וצבעים חדשים באמצעות mix and match  של צבעים והדפסים בגוונים משלימים.

סדינים, כריות, שמיכות, כריות נוי, מגבות ואפילו שטיחונים בבדים חלקים או עם הדפסים מינימליסטיים וכיתובים – כולם באותה שפה עיצובית. דרך זו מאפשרת לתת דרור ליצירתיות, להביא את הטעם והסגנון האישי וליצור סיפור שלם שבו כל הפריטים מתכתבים אחד עם השני, כך שמתקבל מראה אחיד, מעוצב ומסוגנן. אם הכתבה נתנה לכם רעיונות ועשתה לכם חשק להתחדש, הגיעו לסניפי הום סטייל שם תבחרו ותיקחו את הזמנתכם במקום, ללא המתנה לשליחות שבהזמנה אינטרנטית! בסניפים מחכים לכם מבצעים של 40% הנחה (ועוד 10% נוספים לחברי מועדון ומצטרפים חדשים), על קולקציית החג וסתיו- חורף 2021/2 החדשה. ההצטרפות למועדון עולה רק 30 ₪, היא חד-פעמית ותקפה לכל החיים, ואפילו מחזירה לכם 40 ש”ח לקנייה ברשת בחודש העוקב. שתהיה שנה טובה, מעוצבת ושמחה.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה