משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

רעיונות לעיצוב חדר אמבטיה

26.01.2021

לא הרבה יפקפקו בעובדה שחדר האמבטיה הוא אחד מהחדרים החשובים ביותר בבית. מדובר בחדר שאינו רק פרקטי במהותו, אלא גם כזה המאפשר לנו להירגע בסוף היום וליהנות ממעט זמן איכות עם עצמנו. בדיוק מסיבה זו, על חדר האמבטיה שלנו להיות מעוצב ומזמין, כזה שממש יעשה לנו חשק לשהות בו לפרקי זמן ארוכים. איך עושים זאת? לפניכם מספר טיפים טובים לעיצוב חדר אמבטיה, שבאמצעותם תוכלו לשדרג משמעותית כל חדר אמבטיה – גדול כקטן.  

תלו וילונות

וילונות הם רק לא אביזר פרקטי במיוחד לחדר האמבטיה, אלא גם כזה שיכול להוסיף לו לא מעט חן – ובייחוד כאשר הם משתלבים בהרמוניה עם העיצוב הקיים בחדר. כיום קיימים שלל סוגי וילונות לחדר האמבטיה, במגוון של טקסטורות, חומרים ועיצובים, אותם ניתן לשלב בקלות ובפשטות בכל חדר אמבטיה ובכל עיצוב.

שלבו בחדר תאורה מחמיאה

תאורה היא אחד האלמנטים שיכולים להקפיץ או להרוס כל עיצוב. באמצעות תאורה טובה ואיכותית, ניתן להסתיר מגוון של פגמים שקיימים בחדר, ובד בבד להאיר אזורים יפים ו”מוצלחים” יותר. כמו כן, גופי תאורה שונים עשויים להוות אלמנט עיצובי בפני עצמם, ובייחוד כאשר הם משתלבים עם סגנון חדר האמבטיה בהרמוניה ומחמיאים לו. על מנת לשלב את התאורה המתאימה ביותר לחדר האמבטיה שלכם, חשוב מאוד שתתנו את הדעת על סגנון העיצוב בחדר. עבור חדרי אמבטיה מודרניים יותר, מומלץ לשלב גופי תאורה “חדים” וזוויתיים ותאורה קרירה, ואילו עבור חדרי אמבטיה המעוצבים בסגנון כפרי יותר, מומלץ לשלב גופי תאורה “חמימים” – הן במראה והן בצבע שלהם.  

 

עשו שימוש במגבות יפות ואיכותיות

הקשר בין מגבות לבין עיצוב חדר אמבטיה עשוי להיראות מקרי, אך חשוב להבין כי מה שמשדרג משמעותית את העיצוב בכל חדר, הוא לא בהכרח הצבע של הקירות, הטפטים או מה שנעשה עם המבנה עצמו. למעשה, מה שהופך את העיצוב של כל חדר למושך ואטרקטיבי יותר, הוא ללא ספק האלמנטים, החפצים והאביזרים שאנו משלבים בו. מגבות איכותיות בחדר האמבטיה לא רק ישמשו כאביזר פרקטי במיוחד, אלא גם כאלמנט שיקפיץ את העיצוב של חדר האמבטיה לשלב הבא וישדרג אותו משמעותית. תליית מגבות יפות ואיכותיות על גבי מתקן איכותי בחדר האמבטיה, לרוב תשווה לו מראה יוקרתי וייחודי יותר, שיחמיא לעיצוב החדר.

שלבו בחדר מפיצי ריח או נרות

תכנון חדר אמבטיה תוך שימת דגש על האלמנטים שיהיו בו, לרוב יאפשר לנו ליצור חדרי אמבטיה יפים ומוצלחים יותר. אם אתם בשלב העיצוב והתכנון הראשוני של חדר האמבטיה שלכם, רצוי שתשקלו להשאיר מקום לאלמנטים כמו מפיצי ריח או נרות בדמות מדף קטן או גומחה במקומות אסטרטגיים. מפיצי הריח והנרות לא רק יפיצו ריח נעים לחלל החדר, אלא גם ישדרגו מאוד את המראה שלו – ובייחוד כשמדובר במפיצי ריח או נרות מעוצבים ויוקרתיים. מדובר בהשקעה כלכלית זניחה, אשר התרומה שלה למראה (ולריח!) חדר האמבטיה משמעותית ביותר. גם אם חדר האמבטיה שלכם קיים כבר שנים רבות, תמיד ניתן לתלות מדפים פשוטים באזורים אסטרטגיים בחדר, או למצוא מקום בחדר בו ניתן יהיה להתקין מפיצי ריח.

עשו שימוש במדבקות קיר

דבקות קיר לא רק מוסיפות מאוד לעיצוב חדר האמבטיה, אלא גם יכולות לסייע לנו להסתיר פגמים שונים בחדר. באמצעות מדבקות קיר, ניתן למשל לכסות חורים שקיימים בקירות, צבע מתקלף או בעיות אחרות שאנו לא יכולים או מעוניינים לטפל בהן, מכל סיבה שהיא. כיום קיים מגוון רחב של מדבקות קיר, אותן ניתן לרכוש בגדלים ובעיצובים משתנים.  

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה