משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

עיצוב חדר שינה? קבלו מספר רעיונות

14.11.2019

איך לעצב חדר שינה? עיצוב חדר שינה הינו עניין של טעם אישי וגם פונקציונאליות, שכן בעולמנו ובייחוד בישראל, חדר השינה הוא לעיתים גם חדר העבודה, הספרייה וכן הלאה. עיצוב חדר שינה מושפע מגיל, צרכים הנגזרים מאורח החיים שלנו ובמקרה של חדר שינה זוגי, גם מאפיינים של בן או בת הזוג וחיי הזוגיות באופן כללי. אם גם אתם מחפשים לרענן או לעצב מחדש את חדר השינה שלכם, קבלו כמה רעיונות לעיצוב חדר שינה בהתאם לצרכים ולתקופות שונות בחיים.

עיצוב חדר ההורים הוא פעמים רבות המקום החשוב ביותר בבית, לפחות מבחינתנו. בעוד שהסלון או המטבח הם אזורים פעילים יחסית, חדר השינה הוא מקום מפלט שבו אנחנו יכולים לקרוא, לנמנם, לחשוב, והרשימה עוד ארוכה. אז איך לעצב חדר שינה להורים?

  • מצעים – אחד הדברים הכי בולטים בחדר השינה הם המצעים. דאגו לכמה סטים שיתנו לכם תחושה של רכות ויתאימו לצבעים של החדר.
  • הוסיפו אלמנטים דקורטיביים המסייעים בהשריית אווירה רגועה – כמו מפיצי ריח, מוביילים וכד’ (על שילוב טקסטיל, כמו ווילונות בחדר השינה, נדבר בהמשך). 
  • שימו דגש על הנוחות – חדר שינה צריך להיות נוח ומזמין, לפני שהוא צריך להיות מעוצב. המטרות הללו לא בהכרח סותרות זו את זו, אולם שימו לב שאתם נותנים מספיק תשומת לב למטרה החשובה יותר שהיא בכל זאת, הפיכת החדר לכזה שנוח לישון בו, להירגע בו לאחר יום עבודה עמוס ולהניח את הראש על כרית שינה איכותית.
  • כדי לרכך את חדר השינה מומלץ לשלב וילונות חצי שקופים.

עיצוב חדר שינה לילדים

עיצוב חדר שינה לילדים צריך להיות מאוד פרקטי, שכן מדובר לרוב בחדר עמוס יחסית וכזה שמשמש אותם פעמים רבות לתפקודים מגוונים כמו: לימוד, קריאה או עשיית שיעורי בית, משחק או כל בילוי בשעות הפנאי, וכמובן בראש ובראשונה – שינה. בנוסף, עליכם כהורים לחשוב: אילו חלקים בחדר תרצו לשמר לאורך שנים רבות יחסית ואילו תרצו להחליף או שיהיה ממילא צורך להחליף? כמובן ההחלטה הזו קלה יותר כשבאים לעצב חדר לילדים בגיל הרך, אולם ההחלטה קשה יותר כשמדובר על ילדים בוגרים יותר המתקרבים לגיל ההתבגרות. אילו מוטיבים ניתן לשלב בחדר שינה לילדים?

  • וילונות זברה – נוחים, ניתנים לשטיפה ומאוד עכשוויים לחדרי ילדים.
  • מצעים לילדים ונוער – בייחוד כשאתם רוכשים מיטה שאמורה לשמש את הילדים לשנים רבות, בחירה במצעים שמתאימים לגיל שלו או שלה יכולים להפוך את המיטה מרהיט ניטרלי למלהיב, צבעוני, או לחלופין בוגר ורציני יותר.
  • כריות נוי למיטת הנוער – במידה ובחרתם לרכוש לילדים את המיטה האולטימטיבית: מיטת נוער אשר משמשת גם כספה, הוספת כמה  כריות מעוצבות יכולה להשתלב נהדר בעיצוב ובגוונים שבחרתם, ולשנות את מראה המיטה בהתאמה.

עיצוב חדר שינה רומנטי

חדר שינה רומנטי הוא עיצוב המתאים לכל גיל ולכל אדם, בין אם מדובר בחדר שינה לילדים, חדר שינה למתבגרים או חדר שינה זוגי. מטבע הדברים, סגנון העיצוב הרומנטי מזוהה יותר עם חדרי השינה הזוגיים הודות לאווירה הרכה שהוא משרה על חדר השינה שאמור להיות נוח ומזמין עבור שני בני הזוג. כדי להשיג חדר שינה רומנטי, יש לנו כמה הצעות:

  • שלבו כמה שיותר טקסטיל – הבד הוא חומר רך מטבעו, ובעזרת בחירת צבעים רכים ורומנטיים, ניתן להשתמש בו ליצירת אווירה רכה גם כן בעזרת ווילונות בד, שטיחים או אפילו כילה רומנטית מעל המיטה.
  • השתמשו בחוש הריח – חוש הריח שלנו הוא מרכיב חשוב בכל הנוגע לתחושה וליצירת אווירה בחללים שונים בבית ובכלל. נסו לשלב נרות אווירה בריחות מתוקים (אך לא מאוד), או במפיצי ריח למיניהם שישרו את האווירה שאתם מחפשים.
  • בחרו בסט מצעים נוחים ומעוצבים כאחד – קיימים סוגים רבים של מצעים שיכולים להשלים לכם את האווירה הרומנטית בחדר, כמו מצעי סאטן או מצעים מחומרים טבעיים בגוונים לבנים-עתיקים

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה