משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

שמיכת פוך לילדים

30.12.2021

שמיכת פוך מפנקת המותאמת לגיל הרך גם לתינוקות וילדים

איך תבחרו שמיכת פוך לילדים שלכם?

אנחנו רוצים לעטוף אותם מהרגע הראשון שהם נולדים, לשמור עליהם חמימים ומוגנים בזרועותינו, אז מה נבחר עבור  ילדינו בלילות כשהם לא לצידנו? שמיכת פוך נחשבת לאחת השמיכות הפופולריות ביותר, בין אם בלילות הקרים של החורף, ובין אם בימות הקיץ החמים כשהמזגן עובד שעות נוספות. מדובר בשמיכה רכה, מפנקת ומחממת במיוחד, שמקנה תחושה של שינה חלומית בין עננים. אחת השאלות השכיחות שנשאלות בנוגע לשמיכת הפוך, היא האם היא מתאימה גם לילדים ולתינוקות? הרי כולנו רוצים את הטוב ביותר בעבור ילדינו, וחשוב לנו לדעת שהם מקבלים בדיוק את מה שהם צריכים. נדמה שעל מנת לבחון את המענה לשאלה זו ואחרות, יש לבחון היטב את מרכיבי השמיכות השונות, ולזכור שבכל מקרה, לא כל שמיכת חורף שמתאימה למבוגרים תתאים בהכרח גם לתינוקות ולילדים.

שמיכת פוך פלומת נוצות

אשית, כדאי לדעת שקיים בשוק מגוון רחב של שמיכות פוך מסוגים וחומרים שונים, כשהעיקריות מביניהן הן שמיכת פלומת נוצות ושמיכת פוך סינתטית. שמיכת פלומת נוצות מכילה פלומת אווזים ונוצות, כאשר אחוז הפלומה משתנה משמיכה לשמיכה. ככל שאחוז הפלומה גבוה יותר, כך יעלו רמת הבידוד של השמיכה ומשקלה. בשוק ניתן למצוא שמיכת פוך במילוי 90% פלומת אווז ו-10% נוצות, עם רמת בידוד גבוהה ביותר של 10, לעומת שמיכת פוך במילוי 70% פלומת אווז ו-30% נוצות, עם רמת בידוד גבוהה יחסית של 8. בנוסף, ניתן לבחור בין שמיכת פוך יחיד לילדים או שמיכת פוך זוגית, בהתאם לצורך שלכם.

שמיכת פוך סינתטית

שמיכה שמכילה פחות מ-70% פלומת אווזים נקראת שמיכת נוצות, ונחשבת לשמיכה קלה, נעימה ומחממת, המתאימה לתינוקות ולילדים בימי החורף. שמיכת הפוך הסינתטית לעומת זאת, עשויה מסיבים סינתטיים וחלולים, כמו הולופייבר, ומספקת פתרון נעים, מחמם וזול יותר בהשוואה לשמיכת הפוך המכילה פלומה ונוצות, אך רמת הבידוד שלה פחות גבוהה. השמיכה קלה יותר משמעותית מבחינת משקלה, רכה וגמישה יחסית, ומתאימה לכיסוי תינוקות וילדים בעונות המעבר מאשר בימי החורף הקרים מאד. ניתן למצוא שמיכות פוך סינתטיות מפנקות במילוי סיבי הולופייבר, וגם שמיכות פוך אנטי אלרגניות שידאגו לחמם את גופכם ובנוסף לשמור על בריאותו.

שמיכות חורף נוספות

שמיכות הפוך נחשבות לפתרון יעיל ומפנק בעבור ילדינו ללילות החורף הקרים, אך ישנם פתרונות נוספים שכדאי להכיר, יעילים ומפנקים לא פחות. כך למשל, באתר הום סטייל תוכלו למצוא שמיכה דו שכבתית, העשויה מבד מיקרופלנל מצדה האחד, ומפרוות דמוי כבש מצדה השני. מדובר בשמיכה רכה, מחממת מפנקת, ומושלמת לזמני התכרבלות עם האהובים הקטנים שלכם.

שמיכה פופולרית אחרת היא שמיכת פליז, העשויה מבד סינתטי, חמימה ומלטפת, נמכרת בשלל צבעים ועיצובים ואידאלית לזמני יציאה מהבית ולשימוש בעגלה. שמיכה אפשרית נוספת היא שמיכת קטיפה, שנחשבת אידאלית לכיסוי ילדיכם בעונת מעבר אך אינה מהווה תחליף לשמיכת חורף מחממת יותר בשל רמת הבידוד הנמוכה שלה.

העיצוב משמח

מגוון שמיכות החורף המיועדות לתינוקות ולילדים רחב ביותר, ובסופו של דבר לא משנה באיזו שמיכה תבחרו, הם יחייכו רק כשהם יגלו שעל כיסוי השמיכה שלהם מתנוססת הדמות האהובה עליהם או הצבעים המועדפים עליהם. נדמה כי לא מדובר רק בהעדפה עיצובית, אלא שקיימת המלצה בריאותית לצפות את השמיכה של הילדים בציפה העשויה מבד כותנה 100%. הכותנה נחשבת לבד טבעי ואיכותי, אוורירי ונושם, שלא גורם להזעה או אלרגיות בקרב הקטנים שלכם. בשוק כיום תוכלו למצוא מצעים משלל העיצובים וההדפסים שהילדים שלכם הכי אוהבים, מהדמויות האהובות של דיסני הכוללים את מיקי מאוסף בוב ספוג ואחרים ועד לLOL וסמי הכבאי, במידות של יחיד ומיטה וחצי.

כיצד אתם וילדיכם תעברו את ימי החורף בשלום?

אין דבר כזה יותר מדי בטיחות כשמדובר בילדים שלנו, וישנן מספר הנחיות בכל הנוגע לכיסוי תינוקות וילדים בשמיכות שכדאי לכל הורה להכיר, ובמיוחד בימי החורף הקרים. ראשית, יש לוודא שהשמיכה מאושרת על ידי מכון התקנים, שהיא בעלת תכונה של דחיית בעירה, ושהיא אינה כבדה או תפוחה מדי ומתאימה לגודל התינוק או הילד. מיטת התינוק צריכה להיות נקיה מאביזרים כמו צעצועים רכים בשל סכנת חנק, כך למשל שמיכה שמשלבת בובה בקצה שלה, יכולה להיות פתרון מחמם ונעים, רק תוך כדי השגחה.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה