משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איזה סט מצעים הכי מומלץ – 4 או 5 חלקים?

10.01.2022

כבר מזמן הבנו שמצעים הם חלק אינטגרלי שמובילים לשינה איכותית, נעימה ומפנקת, ולפעמים חלק לא פחות חשוב הוא גם המזרון עליו אנחנו ישנים, אבל אם נתמקד בנושא המצעים, אילו מצעים הכי כדאי לקנות בהתאם לסידורי השינה שלנו?

השקעה נכונה בבחירת מצעים לחדר השינה

אין תחליף לתחושה העילאית שעוברת לנו בגוף כשאנו נכנסים למיטה שלנו בסופו של יום ארוך ומתיש. ההרגשה של הבדים הרכים והנעימים שעוטפים אותנו ומעניקים לנו תחושה חמימה של בית. אם נחשוב על כך לעומק, אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה במיטה שלנו, מדובר בפרק זמן משמעותי שמבקש מאיתנו לדאוג שהוא יעבור כמה שיותר בנעימים, תוך בחירת המצעים המדויקים לנו.   כולנו כבר יודעים את זה היום שאיכות המצעים שאנו בוחרים חשובה לנו ותורמת לחווית שינה טובה ונעימה. שינה איכותית תורמת לבריאות שלנו, לחיסכון הכלכלי שלנו לטווח הארוך, ואפילו לאיכות השינה שלנו שעשויה להשתפר פלאים.

המחשבה על סט 4 או 5 חלקים

כל מי שחולק את המיטה והשמיכה שלו עם הפרטנר שלו מכיר את התרחיש הבא. הגיע אמצע הלילה ואתם מרגישים שאופף את גופכם קור אימים, אתם כמהים למעטפת החמימה של השמיכה שלכם, בדיוק כשאתם מגלים שהפרטנר שלכם השתלט עליה ושכל שנותר לכם הוא להסתפק בכיסוי צנוע של שולי הבד של השמיכה. אנחנו מאמינים שאין סיבה להתפשר על נוחות, לכן ההמלצה לכל אותם זוגות מתוסכלים, היא לרכוש סט מצעים של 5 חלקים, כלומר, סט שכולל סדין למיטה זוגית, סטנדרטית או רחבה, זוג ציפיות לכריות, וזוג ציפות שיעטפו ברכות שתי שמיכות נפרדות לבני הזוג ויאפשרו לכם שינה נוחה לאורך כל הלילה.

סט 5 חלקים המשתלם ביותר

סט מצעים של 5 חלקים נחשב לפופולרי במיוחד, ובמיוחד כשמדובר במצעים שעשויים מבד 100% כותנה. הדבר אינו מפתיע בהתחשב בכך שהכותנה נחשבת לבד האיכותי והמומלץ ביותר לשינה בריאה וטובה. מדובר במצעים רכים ונעימים שאינם יוצרים גירויים משום שמדובר בבד כותנה טבעי, נושם, רך ונעים. בנוסף, מדובר בבד עמיד בעל סיבי בד ארוכים וחזקים שיבטיחו את שמירת המצעים לטווח ארוך, מה שהופך את הרכישה למשתלמת אף יותר. ברוב הסטים שעשויים מבד הכותנה ניתן לבחור בין סט שכולל 5 חלקים, שהייחודיות שבו הינה הוספת שתי ציפות לשמיכות, לבין סט שכולל 5 חלקים למיטה מתכווננת שהייחודיות שלו מתבטאת בהוספת שני סדינים (במידת יחיד).

זו לא הכמות אלא האיכות

ההחלטה בין 4 או 5 חלקים נתונה כמובן לשיקול דעתכם ולצרכים שלכם, אבל כדי להבטיח שינה איכותית, מומלץ לבחור בסט איכותי במיוחד. אנו ממליצים על מצעים ששייכים לסדרות בית מלון, משום שלרוב מדובר במצעים אשר עשויים מבד סאטן כותנה 100%, ונחשבים למצעים יוקרתיים רכים ונעימים, עשויים מ 100% כותנה באריגה צפופה ואחידה, הנותנת לבד רכות וברק טבעיים, ומייצרת עמידות גבוהה של הבד בפני כביסות מרובות. מצעי הסאטן היוקרתיים מתאימים לכל העונות ומאפשרים שינה נעימה ומלטפת. ישנן מגוון אפשרויות לרכישת מצעים כאלו, אם כסט זוגי שכולל 6 חלקים, סט זוגי שכולל 7 חלקים וסט למיטה מתכווננת שכולל שני סדינים.

תנו ביטוי לטעם האישי שלכם

כיום אין סיבה להתפשר על נוחות ואיכות, ובו זמנית גם על המראה האסתטי והאווירה העיצובית של חדר השינה שלכם, שמושפע רבות מנראות האטרקציה המרכזית בו, המיטה שלכם. מסיבה זו, ניתן לרכוש סט שכולל 5 חלקים במגוון עיצובים וסגנונות ייחודיים ושונים אשר יאפשרו לכם לבטא את האני הפנימי שלכם, ולייצר בחדר השינה שלכם את האווירה המועדפת עליכם. בשוק תמצאו מבחר רחב של אפשרויות, החל ממצעים בגוונים אחידים וסולידיים שיהלמו חדר בעל עיצוב נקי ומינימליסטי יותר, ועד למצעים צבעוניים וססגוניים שלא ניתן יהיה להתעלם מהם.

כיצד תשמרו על המצעים שלכם לאורך זמן

רכישת מצעים איכותיים אמנם תתרום רבות לתוחלת החיים הארוכה שלהם, אבל כדי שהמצעים שלנו יישמרו לאורך זמן עלינו לדאוג להם היטב. ראשית, יש לפעול לפי הנחיות הכביסה שמותאמות לכל סוג בד. לרוב תידרש כביסה עדינה, לפי טמפרטורה מומלצת, תוך הימנעות מדחיסה למכונת הכביסה והפרדת סוגי הבדים השונים וכמובן גם נושא הסחיטה במכונת הכביסה. מצעי פלנל לגבי ייבוש המצעים, ההמלצה היא לייבש אותם מיד בתום הכביסה, מבלי לחשוף אותם לשמש ישירה. ניתן לקפל ולאחסן את המצעים בתוך ציפה על מנת לשמור סטים תואמים יחד, ולהוסיף בישום לכל ציפה כדי להעצים את חווית הפינוק ולהמתיק את החלומות שלנו עוד יותר.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה