משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איך לקנות כרית נוצות מושלמת?

25.10.2021

אחד הגורמים שיכול להשפיע משמעותית על איכות השינה שלנו, זו הכרית עליה אנו בוחרים להניח את הראש. כרית שאינה מותאמת למבנה הגוף שלנו עלולה לגרומה לנו ללילה חסר מנוחה ובוקר עייף, המלווה בכאבי גב וצוואר שאינם נותנים מנוח. אז איך בוחרים את הכרית הנכונה לנו, ומה היתרונות הטמונים בכרית נוצות איכותית? שינה היא אחד מהתהליכים החשובים ביותר לכל בני האדם ואפילו לבעלי החיים, אין זה פלא שאדם ישן לאורך כל חייו בממוצע – 27 שנים! שנת לילה טובה ומלאה, היא חשובה לא רק לבריאותנו הפיזית, אלא גם לבריאותנו הנפשית – מי מאיתנו לא חווה לילה של שינה לא טובה? היום שאחרי יכול להיות מאוד מתיש, מעייף, מלא בכאבי ראש, כאבי שרירים תפוסים וקושי להתרכז במשימות מורכבות ואפילו במטלות שגרתיות ביותר. שינה איכותית, טובה ומלאה היא כל-כך חשובה ולא בכדי אנשים רבים אינם מקלים ראש בעת שהם מגיעים לבחור את המיטה, המזרון, השמיכה וגם כרית הנוצות שלהם. הצעד הראשון להשגת שינה טובה, מתחיל בבחירת כלי מיטה נוחים, מתאימים ואיכותיים, ובמיוחד תמיכה לראש ולצוואר.

מה הן היתרונות של כרית נוצות אווז?

הייחוד של כרית המלאה בנוצות, טמון ברכות שלה ובמגע הנעים והמלטף של הכרית עם העור, שתורם מאוד לתחושה נוחה ולשינה איכותית וטובה. כריות שינה המלאות בנוצות איכותיות, מומלצות במיוחד לאנשים שישנים על הגב (שהיא, אגב, התנוחה המומלצת ביותר) ועל הבטן, או אנשים שנוטים להחליף תנוחה מספר פעמים במהלך השינה. הכרית מומלצת במיוחד עבור אלו שנעים לא מעט במהלך הלילה, משום שהרכות שלה מאפשרת גמישות שתורמת לאוורור הנשימה, בניגוד לכריות מותאמות אישית לראש שהן קשיחות ומקובעות לצורה מסוימת.

בנוסף, לעיתים אנשים שנהנים משינה על הצד, זקוקים לתמיכה במקומות נוספים בגוף, כמו בין הרגליים או מתחת לברך, בייחוד אם הם סובלים מכאבים ברגליים או בברכיים – כרית נוצות מהווה את המענה הדרוש לתמיכה במקומות הללו. יתרון נוסף של כרית נוצות, בניגוד לכריות שעשויות מחומרים אחרים כמו ויסקו, טמון בכך שהכרית נשמרת לטווח ארוך במיוחד; באמצעות ניקוי יבש ניתן לרענן את הנוצות שבתוך הכרית, מה שמוסיף לשינה איכותית וטובה.

האם הכריות הללו נותנות תמיכה מצוינת לראש?

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת כריות שינה הוא התמיכה שהן מספקות לחוליות הצוואר והראש. כרית פלומת אווז מעניקה את התמיכה הנדרשת באמצעות הרכות שלה ובשל כך שאינה מפעילה לחץ על הצוואר והחוליות. בעת השינה, כשהגוף שלנו נכנס לשינה עמוקה ולשלב של שנת חלום, מופרש במוח שלנו הורמון מיוחד השולח פקודה לכל הגוף ואומר לו – להרפות. במצב זה, כל השרירים שלנו נחים ולא מחזיקים את הגוף, לכן פעמים רבות הכרית לא מותאמת לתנוחה או לגודל שלנו, אנשים רבים יקומו תפוסים או כאובים משנת הלילה. כרית שינה נוצות, שמלאה בנוצות איכותיות במשקל הרצוי, מעניקה את אותה תמיכה מצוינת לראש ולצוואר. כרית זו מהווה את הנוחות האולטימטיבית שתסייע לשנת הלילה שלכם להיות איכותית, מלאה ומרעננת – כך שתחושו בהבדל כבר ביום המחרת.

למה מומלץ להשתמש בנוצות גם בשמיכות?

בעת שאנו ישנים, הגוף שלנו חווה שינויים רבים מבחינה פיזיולוגית, ולמעשה מכניס את כל מערכות הגוף שלנו למנוחה לקראת היום הבא. בין המערכות שנחות, נמצאת גם מערכת ויסות הטמפרטורה של הגוף ולכן במהלך השינה, מעבר לטמפרטורות שצונחות בזמן הלילה, גם טמפרטורת הגוף שלנו משתנה – בימים קרים יהיה לנו יותר קר, ובימים חמים יכול להיות לנו אף חם יותר.

שמיכה מלאה נוצות, מספקת בידוד טרמי שדרוש לנו במיוחד על-מנת לשמור על הטמפרטורה המדויקת של הגוף בעת השינה. לכן משתמשים בשמיכת נוצות בחודשי החורף הקרים. מילוי הנוצות מעניק לגוף את הטמפרטורה הראויה לו ובמקביל דואג לאוורור של העור ותחלופה של חמצן. כמו כן, שמיכת נוצות מומלצת לשימוש היות שכובד משקלה מסייע להזרמת מערכת הדם לטובת הרגעת הגוף, וכך תורמת להירדמות מהירה יותר – ממש כמו חיבוק עוטף, חם ומרגיע.   הום סטייל מזמינה אתכם לדאוג לשינה שלכם עם בחירת כריות שינה איכותיות. הום סטייל פורשת בפניכם מגוון עשיר של כריות נוצות איכותיות ונעימות, לרבות כרית שינה במבצע, שיתאימו בדיוק לתנוחת השינה שלכם ולרכות המלטפת שאתם זקוקים לה, כי לילה טוב מתחיל עם כרית נוצות טובה.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה