משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

עיצוב הבית בזול – איך לשפר את העיצוב של הבית?

17.01.2023

לעיתים כשאנו שומעים את המונח “עיצוב הבית, הדבר הראשון שאנו חושבים עליו היא מידת ההשפעה על הארנק שלנו – אבל זה ממש לא חייב להיות המצב. אם רוצים לשפר את מראה הבית לא חייבים לשבור קירות או חסכונות, ואפילו לא צריך לקרוא לבעלי מקצוע, אלא ניתן לעשות את זה לבד, במינימום הוצאה ובדרך שתתאים בדיוק עבורכם.   כשאתם שקולים מאוד כבר בהתחלה, ראשית חשבו על הדרך בה נח לכם לעשות דברים, מה הייתם רוצים לשפר. חשבו על צבעים ש”עושים לכם את זה”, על מרקמים וצורות שמדברים אותכם וגורמים לנכס הנדל”ן שבו אתם גרים להפוך להיות הבית שלכם, כזה שתרגישו בו בנוח, שישרה עליכם שלווה וימלא אתכם בשמחה. ואת כל זה ניתן להשיג עם קצת תשומת לב, שיפורים ושינויים קטנים ובהשקעה כספית שווה לכל נפש. כמה טיפים שיעשו לכם כיף בנשמה, שמחה בעיניים, ורצון לחזור הביתה.  

וילונות מעוצבים

כל חלק בבית שיש לו נוכחות מבחינת כמות השטח שהוא תופס, נושא משקל גבוה בעיצוב הבית. וילונות מעוצבים יקנו לכל חדר אווירה שונה – בדיוק על פי טעמכם. ניתן להשיג כיום בשוק מגוון גדול של וילונות מעוצבים אשר יאפשרו לכם לשפר את מראה הבית בשינוי בודד ולהשרות על כל הבית אוירה שונה שתתאים בדיוק לכם. כאשר באים לבחור וילונות מעוצבים לבית כדאי לקחת בחשבון שווילונות, מעצם טבעם, חוסמים או מאפשרים את מעבר האור הטבעי לתוך הבית שלכם. קחו בחשבון את כיוון הבית. בבית שחלונותיו פונים דרומה ומזרחה, השמש תאיר במלוא עוצמתה בשעות הבוקר והצהרים. בבית שפונה מערבה, השמש דווקא תאיר בשעות אחר הצהריים. אם אתם עובדים מחוץ לבית וחשוב לכם האור הטבעי בחדר, בחרו בווילונות מעוצבים בצבעים שקופים או חצי שקופים, במיוחד בבתים הפונים לכיוון מערב. אם, לחילופין, אתם עובדים מהבית והשמש מסנוורת אתכם בבקרים – תמיד תוכלו לבחור בווילונות מעוצבים הכוללים הצללות אשר יאפשרו לכם לחסום את האור הישיר בבקרים ולהכניס אור טבעי בשעות נוחות יותר וחמות פחות.

להכניס צבע לחדרי הרחצה

אחד החדרים שנוטים לשפץ אותם בתדירות גבוהה הוא חדר האמבטיה אשר מחיר השיפוץ תלוי בתקציב האישי שלכם. אם אתם מעוניינים לשפר את מראה חדרי הרחצה ללא הוצאה משמעותית, כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המגבות הנכונות. בחרו מגבות בצבעים תואמים – כאלו שישלימו או יהוו קונטרה לצבעים של חדר הרחצה שלכם. אם אתם ממש בענייני השקעה, אפשר גם לצבוע את דלת אחד הארונות בצבע המגבות ליצירת מראה הרמוני ומזמין. מגבות בגודל הנכון יעזרו לכם לא רק להכניס צבע לחדרי האמבט אלא גם להסתיר פגמים קלים בקירות כאשר מיקומן אסטרטגי.

מצעים לחדר השינה

חדר השינה הוא החדר האינטימי, המקום הפרטי שלכם. מצעים נוחים יעזרו לכם להירגע ולהתרווח במקום אשר מייצג בדיוק אתכם. תוכלו תמיד לבחור במצעים לבנים, כאלו אשר משדרים ניקיון ורעננות. ואם תרגישו הרפתקנים תוכלו תוך כמה דקות לשנות לחלוטין את האווירה בחדר על ידי החלפת מצעים למצעים מודפסים בדוגמה ייחודית, או כאלו המגיעים בצבעים שונים. כמו הווילונות, המצעים מוסיפים שטח צבע גדול לחדר ומהווים מרכיב חשוב ביצירת אווירה ייחודית. בחרו בדוגמאות שמתאימות לאופייכם, אבל אל תוותרו על הנוחות – להיכנס למיטה לאחר יום מעייף לתוך מצעים רעננים ונוחים, קריטי לא רק לנראות אלא גם לשינה טובה.

קירות, תמונות, אומנות ומה שביניהן

אם כוחכם במותניכם תוכלו להוסיף צבע ולשפר את מראה הבית על ידי צביעת הקירות. בחללים קטנים עדיף להשתמש במספר צבעים קטן ואפילו להסתפק בצבע בודד על מנת לא להעמיס על המרחב. בדירות גדולות יותר, ניתן לתחום אזורים שונים על ידי שימוש בצבעים ובמרקמים שונים. גם אם אתם מעדיפים שלא להיכנס לפרויקט צביעה, עדיין ניתן לשדרג מאד את מראה הבית על ידי שימוש בתמונות אומנות ובחפצים אחרים על מנת למלא את החללים הלבנים של הקירות ולתת להם את הטאצ’ האישי שלכם. לא חייבים להשתמש בתמונות אומנות מקוריות יקרות, אפשר גם למצוא תמונות, רקמות, גובלנים או כל יצירה שטוחה אחרת שאתם אוהבים ובאמצעות מסגור מתאים וחדש להפוך אותה ליצירת אומנות של ממש.   כפי שקל לראות, ניתן לשפר את מראה הבית במינימום הוצאה וללא אנשי מקצוע. חשבו מה מתאים ופונקציונאלי עבורכם, מה הצבעים, המרקמים והדפוסים שאתם אוהבים, והלבישו את הבית בצבעים חדשים תוך שימוש בווילונות, מצעים, מגבות או כריות שניתן לשנות בקלות ובזול, ומשפרים באופן משמעותי את האווירה בבית.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה