משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

סידור כריות נוי על ספה ובבית

26.07.2021

כרית נוי כבר מזמן הפכה לפריט עיצובי שנראה כמעט בכל חדר. היתרון בכריות נוי נובע מהעובדה שהן פתרון זול ונוח יחסית שמחליף את האווירה בכל מרחב הבית על ידי עיצוב פנים קטן. הסוד האמיתי בבחירת כרית נוי, טמון לא רק בעיצוב מרשים ובמציאת כרית נוי מיוחדת, אלא גם בבחירת ציפיות לכריות נוי עשויות מבד איכותי ועמיד. אם חשקה נפשכם בריענון חלל המגורים שלכם – אספנו עבורכם מספר טיפים לבחירה וסידור כריות נוי בספה, שיסדרו לכם את הראש ואת הבית.

איך מתאימים את הכריות לעיצוב הבית?

כריות נוי יכולות לבוא במגוון טקסטורות וצבעים, מה שתורם מאוד ליצירת עיצוב עשיר והרמוני. הביקוש בשנים האחרונות לפריט העיצובי, עודד את העברת תשומת הלב לכריות, וכיום, יצרנים תופרים את הכריות בצורות וגדלים שונים, כך שיהיו לכם אופציות נוספות ומעניינות במיוחד לעיצוב הבית.

הצורות הקלאסיות של כריות נוי מלבניות או ריבועיות, יתאימו לכל מרחב – הסלון, חדרי השינה ואפילו לפינת ישיבה בחוץ. עם זאת יש גם את היוצאים מן הכלל עם עיצוב עגול שלעתים מזכירות מקרון שוקולד טעים. הכי חשוב לזכור כי הקו המנחה בבחירת כריות נוי הוא לשלב עיצוב חלק בצבע אחיד אך גם כריות עם טקסטורות והדפסים מיוחדים יכולות לשבור את החד גוניות מבחינת הצבעים בחלל החדר.

כמה כריות נוי מומלץ לשים על הספה בסלון?

כאשר בוחרים כריות נוי לסלון, חשוב לשים לב לגודל הסלון בכלל ולגודל הספה בפרט – בכל זאת, חשוב שהספה תישאר מרווחת ונוחה מספיק לישיבה עליה. במקרה שהספה שלכם גדולה ומרווחת, תוכלו להניח עליה מספר כריות בגדלים ובגוונים שונים, במיוחד אם הספה שלכם בצורת ר׳ ומשולבת עם שזלונג. מומלץ לרכוש מספר כריות בסיסיות בצבעים חלקים ובצורות ניטרליות, שישמשו אתכם לאורך זמן ויוכלו להתאים לכל סגנון עיצובי אליו תרצו לשאוף. זה מאוד תלוי האופי שלכם ועד כמה אתם באמת שמרניים מבחינת עיצוב. עם זאת חשוב לזכור להשקיע בבד איכותי שניתן לכיבוס בקלות במידה שהוא מתלכלך מכתמים של אוכל ואבק ועדיין יישמר לאורך השנים.   בנוסף, כדאי לרכוש כריות בגדלים שונים, משחק ויזואלי מעניין מאוד על גבי הספה; תוכלו לערום אותן מן הגדולה אל הקטנה כנגד כרית הספה, אורחים בהחלט אוהבים להגיע ולשבת על הספה ולחבק כרית שממש מזמינה את היושבים עליה. לא ניתן להתווכח עם העובדה שכריות נוחות ונעימות ממש מזמינות למשש ולחבק אותן מידי פעם.  

אילו גוונים כדאי לבחור בכריות נוי?

בחירת הגוונים של כריות הנוי, תלויה קודם כל במידת ההשקעה שלכם. שאלו את עצמכם – האם אתם מתכננים לשנות את כל הריהוט או רק להוסיף נגיעה עיצובית בחללי הבית? בשני המקרים, צריך להתחשב באווירה העיצובית שאתם שואפים אליה, ובמקרה השני, אם אתם מעוניינים לשדרג את העיצוב עם כריות נוי, יש להתחשב בגוונים של הריהוט הקיים והאווירה הכללית של החלל. צבעים רכים עם טקסטורות עדינות, יתאימו ליצירת אווירה רומנטית וכפרית, ואילו צבעים כהים וכאלו עם הדפסים חדים, יכולים להתאים ליצירת אווירה אורבנית ומודרנית יותר.   בנוסף, מומלץ לנסות ולייצר קונטרסט עם צבע הספה – לדוגמא, כריות בצבעים בהירים יחמיאו מאד לספה כהה ולהפך. בכל בחירה שתעשו, חשוב לבחור בכריות נוי שאיכות הבד והמילוי שלהם גבוה מאוד, כך גם ההדפסים לא ידהו עם הזמן לאחר חשיפה לשמש והטקסטורות לא יתפוררו ויאבדו את הייחודיות שלהן.

כריות ריבועיות או מלבניות? זאת השאלה!

התשובה שלנו היא – למה לבחור, כשאפשר גם וגם? שילוב של כריות ריבועיות ומלבניות יכול להיות מעניין ומתאים לכל חלל הבית, בין אם הכריות נמצאות על הספה ובין אם הן על המיטה בחדר השינה. מעבר לצורה של הכריות, ריבועית או מלבנית, כריות נוי מגיעות גם בגדלים שונים ולכן, אם ברצונכם לייצר אווירה יותר מודרנית, מומלץ לבחור בכמה גדלים שונים וצורות מותאמות.

הנחה של כריות בגדלים זהים, תיצור אווירה יותר קלאסית ורכה. בכל אופן – אם באפשרותכם לשלב רק שתי כריות נוי לדוגמא, מומלץ לשלב שתי צורות שונות, כאשר הגדולה בהן תיהיה הריבועית עם גוון חלק, והשנייה מלבנית וקטנה יותר, בטקסטורה מיוחדת או בהדפס מגניב.   באתר ״הום סטייל״ תוכלו למצוא מגוון עשיר של כריות נוי, שיענו בדיוק על הצרכים והחזון העיצובי שלכם. ״הום סטייל״ מספקות כריות בטקסטורות מיוחדות, בגוונים מרתקים ובעיקר – באיכות משמעותית שלא תאבד את החיות מהעיצוב המיוחד שבחרתם.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה