משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

בואו נשים דברים על השולחן! מהי מפת השולחן המושלמת ?

26.07.2021

מטרתה המקורית של מפת שולחן היא להוות שכבת מגן על השולחנות שלנו מפני לכלוך, וכך לשמור על אורך החיים של השולחן במיוחד אם הוא עשוי מעץ. עם השנים, מעצבים ויצרניות ראו פה הזדמנות נהדרת להוסיף עוד פריט עיצובי לקולקציית הבית – והם אכן עשו את זה מצוין. ישנו מגוון עצום של מפות שולחן – בין אם מדובר על מפה לארוחת שבת ובין אם אתם עושים שימוש במפות יום-יום בארוחת הערב עם המשפחה, הכנו לכם את כל הטיפים לבחירה מושלמת של מפת שולחן, יהיה חגיגי!

איזו מפת שולחן מומלצת לחג?

תקופת החגים מתקדמת אלינו בצעדי ענק, ולפני שיהיו עוד הפתעות כמו בידודים או סגרים (חלילה), כדאי להתארגן על כל האלמנטים הנכונים לעיצוב שולחן חג מגרה ומזמין. מפת שולחן עשויה ממגוון עשיר של בדי טקסטיל, וכדי ליצור את הלוק היוקרתי והחגיגי לשולחן החג, תמיד עדיף לבחור בקולקציה של מפות שולחן מיוחדות כמו מפות עם תחרה מודרנית או עם טקסטורה מבריקה וייחודית, ובלבד לשים דגש על מפת שולחן יוקרתית. נקודה שחשוב לשים אליה לב היא הכלים שאתם מתכננים להגיש איתם את האוכל, התאמה בין מפת השולחן לכלי ההגשה, תוליד עיצוב שיקי ומושקע לשולחן החג – ובין כה וכה, תמיד תוכלו לבחור במפת שולחן לבנה שתתאים לכל כלי.

למה ישראלים אוהבים מפות לבנות?

בדיוק כמו שבימי חג או בימי שישי, אנו ששים ומעדיפים ללבוש בגדים לבנים או לפחות לשלב פריטים לבנים בהופעה החגיגית שלנו, כך גם שולחנות החג מתהדרים במפת שולחן אלגנטית לבנה לקראת החג. הצבע הלבן משדר חגיגיות, טהרה ותחושה של התחלה חדשה – בדיוק כך הם החגים והשבתות שלנו, ולכן ישראלים מאוד אוהבים מפות לבנות.

כמו כן, לבן הוא צבע ניטרלי שמתאים לכל סגנון של כלי הגשה ואבזור לשולחן – בין אם העיצוב הוא קלאסי ומונוכרומטי, ובין אם העיצוב משוגע וצבעוני, מפה לבנה יכולה תמיד להוות פתרון לעיצוב משלים שיתאים לכל צבע נוסף.

האם כדאי להוסיף ראנר למפת שולחן?

ראנר הוא אביזר עיצובי שיכול להקפיץ את הלוק הכולל, או שמא יתכתב עם המשפט ״כל המוסיף גורע״ – בין אם ישדרג או יקלקל, זה תלוי בכם. אם אתם הולכים על סגנון עיצובי של מפת שולחן נקייה וקלאסית, בצבע לבן חלק ועדין, ראנר עם טקסטורה מיוחדת יכול להשתלב נהדר. אם בא לכם לשבור את החגיגיות הלבנה ולשדרג את המפה באיזה טוויסט צבע, ראנר בולט בגוון זהוב או צבעוני, יכול להוסיף עוד עניין לשולחן החג שלכם. בין אם אתם מחפשים מפה לשולחן מרובע ובין אם מפה לשולחן עגול, ראנר יכול להשתלב נהדר עם כל צורת שולחן – רק שימו לב שהסיומת שלו תהיה מחודדת או רכה, ולא מרובעת.

כמה מטרים של מפה כדאי לקנות?

אחרי שנפלה ההחלטה על המפה המושלמת עבורכם, מגיעה החלטה נוספת – באיזה אורך לקנות את המפה. טרם הקנייה, מומלץ למדוד את שולחן החג שלכם, ואל תשכחו להתחשב במספר המוזמנים לארוחת החג, במידה שאתם מתכננים לפתוח את השולחן. לרוב, האורך הנהוג שיישפך מבעד לפאות השולחן, נע בטווח שבין 20 ל-25 ס״מ של בד.

עם זאת, הארכת הבד הנשפך מהשולחן והגדלת המפה לאורך שאפילו מגיע עד הרצפה, תורם למראה חגיגי ומרשים אף יותר. כמובן, חשוב לשים לב שהאורך יהיה מתאים לסגנון העיצובי הכולל ומספיק נוח לסועדים (פן חלילה תימשך המפה ואיתה כל מה שנמצא על השולחן). מעבר להחלטה שתקבלו לגבי אורך המפה, תמיד מומלץ לקנות מפה לשולחן על פי מטר ולדייק אותה לשולחן החג שלכם – ושיהיה חג שמח!

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה