משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

האביב הגיע? הגיע הזמן לחדש מגבות

21.03.2021

עונת האביב וחג הפסח בפתח, ואיתם הניקיונות השנתיים, ריענון וחידוש מלאי הפריטים השונים בבית – בדגש על מגבות רחצה. על אף שבחירה של מגבות רחצה לבית עשויה להיראות כמו משימה פשוטה למדיי, כזו שאינה דורשת השקעה מיוחדת, ישנם בכל זאת מספר פרמטרים שרצוי לתת עליהם את הדעת, על מנת שנוכל לבחור את המגבות האידיאליות ביותר עבורנו ועבור הצרכים הספציפיים שלנו. בדיוק מסיבה זו, ארגנו עבורכם מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם לבחור מגבות רחצה חדשות לבית.

גודל ומשקל

הגודל והמשקל של מגבות הרחצה הוא עניין אינדיבידואלי, אשר תלוי לרוב בהעדפה האישית שלנו. בעוד שיש אנשים שיעדיפו מגבות רחצה גדולות וכבדות, אשר עוטפות את כל הגוף וסופגות כמות גדולה של מים, ישנם גם כאלה שיעדיפו מגבות קטנות וקלות יותר, אשר ייכנסו לסל כביסה, למכונת כביסה ואפילו לתיק גב. מסיבה זו, טרם רכישת המגבות חשוב להבין מהם הרגלי המקלחת שלכם ומה העדפות הגודל והמשקל שלכם בכל הקשור למגבת הרחצה שבהן אתם מתנגבים. קחו בחשבון שככל שהמגבת תהיה גדולה יותר – כך העניין עשוי להשפיע גם על המשקל שלה, לעיתים אף באופן מהותי.

התאמה לבית ולפינת האחסון

ואם כבר עסקנו בגודל ובמשקל, חשוב לקחת בחשבון את המיקום שבו אנו מתכננים לאחסן את המגבות, ולוודא שנוכל להכניס אליו את המגבות בגודל המועדף עלינו. אם מקום האחסון שלכם קטן יחסית אך אתם בכל זאת לא מעוניינים להתפשר על מגבות קטנות יותר, תמיד תוכלו לנסות את שיטת הקיפול הבאה, אשר תסייע לכם לחסוך במקום ותאפשר לכם לרכוש מגבות גדולות יותר:

  • פרסו את המגבת וקפלו אותה לאורך, כך שהיא תונח באופן צר וארוך על משטח הקיפול.
  • גלגלו את המגבת מהתחתית ועד הראש שלה, עד ליצירת מעין “גליל”.
  • אחסנו את ה”גלילים” שיצרתם בארון כך שיהיו שכובים אחד על גבי השני.
  • קיפול באמצעות גליל הפך להיות טרנדי מאוד.

סוג הבד

אם נודה על האמת, אין דבר מבאס יותר מלהתנגב במגבת רחצה ששורטת את העור או שמותירה עליו חלקיקים קטנים של בד. למעשה, מגבת מעקצצת ולא נוחה בסוף המקלחת, או כזאת שמותירה עלינו לכלוכים, עשויה להשפיע על חווית הרחצה ולהפוך אותה לפחות נעימה באופן כללי. מסיבה זו, רצוי מאוד לבחור במגבות רחצה העשויות בדים איכותיים ונעימים – רצוי 100% כותנה – אשר יוכלו לעטוף אותנו ברכות בתום המקלחת, ישמרו על חום הגוף שלנו, יספגו היטב את הרטיבות והלחות ויותירו אותנו נקיים מלכלוכים מיותרים.

צבעוניות

מגבות רחצה הן אמנם פריט פרקטי יותר לבית מעצם הגדרתן, אך אין פירוש הדבר שהן לא יכולות להיות גם מהנות ונעימות לעין. רכישה של מגבות רחצה צבעוניות, המתאפיינות בצבעים שאנו אוהבים ומתחברים אליהם, לרוב תשפר את חווית המקלחת שלנו ותשרה בנו תחושות טובות ונעימות יותר. הסיבה העיקרית לכך היא שחוש הראייה שלנו הוא חוש עוצמתי במיוחד, אשר מסוגל להשפיע על המצב המנטלי והנפשי שלנו. כאשר אנו מתבוננים בדוגמאות או בצבעים שאנו תופסים כנעימים יותר, לרוב גם התחושה הפנימית שלנו תהיה טובה יותר באופן כללי. עוד יש לקחת בחשבון, שמגבות בעלות צבעים כהים, לרוב שומרות על מראן טוב יותר לאורך שנים, מאשר חברותיהן הבהירות.  בהום סטייל תוכלו לרכוש מגבות רחצה נעימות במיוחד ובגודל המותאם בדיוק לכם. בחירת הצבע המועדף עליכם תתבצע בלחיצת כפתור עם משלוח עד הבית.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה