משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

כך תבחרו את הכירבולית המושלמת

17.04.2022

בעונת הקיץ רוב האנשים ישנים עם שמיכות דקות (או בלי שמיכה בכלל) ואילו עונת החורף דורשת מאיתנו לבצע התאמות ולעבור לשמיכות עבות ומפנקות יותר, כמו שמיכת פוך. הקור העז שמאפיין את החורף – וכן, גם בישראל – לעיתים מחייב אותנו למצוא פתרונות יצירתיים יותר למצבים בהם אנו לא נמצאים במיטה, אך עדיין מעוניינים להתפנק עם שמיכה רכה, מפנקת וחמימה. בדיוק בשביל הצורך הזה, הומצאו הכירבוליות. תודו שאפילו השם שלהן עושה לכם נעים…

מהי כירבולית?

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בסלון, צופים בטלוויזיה, הגשם דופק על החלונות, ועל אף שאתם רוצים מאוד ליהנות מהאווירה הקסומה שנוצרה לכם בבית – אתם קופאים מקור. אתם לא מעוניינים להביא מהחדר את שמיכת הפוך או שמיכת החורף העבה והכבדה, אך מנגד, שמיכה קלה, נעימה ומחממת, לחלוטין “תסגור לכם את הפינה”. זוהי בדיוק הכירבולית: שמיכה מפנקת, קלה, העשויה מיקרופלנל או בד נעים אחר בשילוב בד דמוי פרווה רך, וכשמה כן היא – מיועדת לכרבולים, לבד או עם אנשים נוספים. בדומה לכל סוגי השמיכות האחרות, גם את הכירבולית ניתן לרכוש בגדלים שונים כמו שמיכת יחיד או שמיכה זוגית – אשר מטבע הדברים, תהיה גדולה ומפנקת יותר, ותאפשר לנו להתכרבל בנוחות עם אנשים נוספים, מבלי לחשוף את אחת הידיים או הרגליים לקור. פרט לנושא הגודל, את הכירבולית ניתן לרכוש גם במגוון צבעים ודוגמאות שונות. עניין זה מאפשר לנו להתאים את השמיכה באופן המיטבי לכל חדר, בדגש על הסלון, כך שכאשר היא לא תהיה בשימוש, נוכל עדיין להניח אותה מקופלת במקום ייעודי, והצבעים או העיצוב שלה לא “יתנגשו” עם מראה ועיצוב החדר.

איך בוחרים כירבולית?

כפי שניתן להבין, אחד האלמנטים החשובים ביותר בכירבולית הוא הפינוק. ככל שהשמיכה תהיה גדולה, רכה ונעימה יותר – לרוב, היא תהיה מפנקת יותר, ותספק לנו נוחות מקסימלית. בדיוק מסיבה זו, בבואנו לבחור כרבולית, כדאי לתת את הדעת על שלושה פרמטרים עיקריים:

  • גודל – כאמור, כירבולית בגודל של שמיכת יחיד לרוב לא תתאים למספר אנשים שמעוניינים להתכרבל יחד, כך שאם יש לכם בני זוג או בני משפחה נוספים שישמחו להתכרבל איתכם – רצוי לבחור בגודל של שמיכה זוגית.
  • סוג הבד – לסוג הבד של הכירבולית חשיבות מכרעת, שכן הוא זה שלמעשה בא במגע עם העור שלנו. לכן, ראשית, רצוי לבחור בשמיכה אנטי-אלרגנית. בנוסף, חשוב להבין כי כרבולית היא לא שמיכת פליז דקה ומחממת, אלא שמיכה שמטרתה ממש להעניק לנו תחושת פינוק נעימה, בנוסף לאלמנט החימום. מסיבה זו, רצוי לרכוש כירבולית כמה שיותר נעימה ורכה. לרוב, כירבוליות העשויות מיקרופלנל בשילוב בד רך דמוי פרווה, כמו אלה הקיימות בהום סטייל למשל, שיהיו מושלמות לחורף ולשאר עונות השנה.
  • צבעוניות או עיצוב – כירבולית היא מעין שמיכה כזאת שנרצה להניח בחדר ולא להכניס ולהוציא כל הזמן מהארון, שכן כל המהות שלה היא להיות זמינה עבורנו תמיד כשנרצה להתכרבל בנוחות. מסיבה זו, הצבעים או העיצוב של הכירבולית הם גורמים שחשוב לקחת בחשבון. עבור חדרי ילדים, למשל, כירבולית בעיצוב של דיסני יכולה להיות פתרון נפלא, ואילו עבור חדרים כמו הסלון, רצוי לבחור בכירבולית בצבעים שמשתלבים עם שאר האלמנטים בחדר ומחמיאים להם. למשל אם הסלון בגווני אפור צריך לרכוש כרבולית שתתאים לגוונים הללו כמו לבן או אפור כהה.

כירבולית: לא רק לחורף

על אף שנהוג לחשוב שכירבולית מיועדת רק לעונת החורף, אין ספק שהיא מספקת פתרון נהדר גם לקיץ הישראלי הלוהט, שאותו אנו לרוב צולחים רק באמצעות מזגנים שמקפיאים את החדר. כמעט ואין כאלה מבינינו שאינם מכירים את הוויכוח האלמותי על הדלקת או כיבוי המזגן – ויכוח שדורש מרבים מאיתנו לבצע פשרות, שאינן תמיד נוחות עבורנו. הכירבולית בעצם מאפשרת לנו להימנע מוויכוחים מיותרים, ולספק לכל הצדדים בדיוק את מה שהם צריכים: מזגן מקפיא מחד, אך גם אלמנט מחמם, שמאפשר לאלה מבינינו שסובלים מקור, להתכרבל בנעימים בחדר. בנוסף, הכירבולית מספקת פתרון נהדר גם ללילות קיץ קרירים, כמו אלה שמאפיינים את תחילת או את סוף עונת הקיץ. בלילות כאלה, שמיכת קיץ דקה לרוב לא תספק לנו את החימום שאנו צריכים, ושמיכת חורף עבה עלולה לחמם אותנו יתר על המידה. הכירבולית, לעומת זאת, תספק לנו חום בדיוק במידה הנכונה, ובשל משקלה הנמוך, ניתן יהיה לנייד אותה מחדר לחדר ללא כל בעיה, או אף לשבת איתה במרפסת לצד כוס תה חם. במילים אחרות, מדובר בשמיכה נהדרת, שתשרת אותנו נאמנה לכל אורך השנה, במגוון של סיטואציות שונות.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה