משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

להתחדש לשנה החדשה עם מפת שולחן מעוצבת

14.09.2022

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לחגי תשרי, ועם החגים, מגיע גם הצורך לארח, לבשל ולעצב את שולחן החג. לפניכם מאמר שיסייע לכם לעצב את שולח החג באופן הכי מרשים וחגיגי שיש, ויענה על שאלת השאלות: מפה לבנה או לא? הצבע הלבן הוא המלך הבלתי מעורער של החגיגיות. צבע לבן, הן בשולחן החג והן בבגדים, תמיד יסמל עבורנו התחדשות, נקיון ורעננות. עם זאת, הצבע הלבן הוא לא היחיד שמסוגל להעביר לנו את התחושות האלה, בייחוד בשולחן החג, כך שאם בא לכם לגוון, יש עוד מגוון צבעים שניתן לשלב או אפילו לרכוש מפה בעלת צבע אחיד שאינו לבן. הנה כמה דוגמאות:

מפה עם עיטורים לבנים 

עיטורים מעוצבים מעבירים תחושה של אלגנטיות ויוקרה לשולחן החג ולכן אנחנו מאוד ממליצים לשלב אותם, במפה מעוטרת בפני עצמה או בראנר. בכל אופן, סגנון העיטורים המומלץ ביותר לשולחן החג הוא הסגנון הקלאסי, כמו במפת שולחן דגם תמיר של הומסטייל. עיטורים קלאסיים יהפכו את שולחן החג שלכם למזמין וחגיגי ללא מאמץ, ובהקשר זה, מפה זו מומלצת במיוחד למי שלא מעוניין להשקיע רבות בעיצוב השולחן, מלבד האלמנטים הבסיסיים.

מפת שולחן בעלת טקסטורה בוהקת 

מפות שולחן, בייחוד בימינו, עשויות ממגוון רחב של בדים, ובפרט, קיימים כיום מגוון סוגי בדים בעלי אפקט בוהק או מבריק. אין ספק כי מפות כאלה, בייחוד בגוונים עדינים כמו שמנת, בז’, קרם, ורוד עדין ועוד, יעניקו לשולחן מראה מלוטש ויוקרתי, אם כי עדיין צנוע וסולידי יחסית. סגנון כזה מתאים לשילוב עם אלמנטים עיצוביים נוספים, כמו פרחים, ראנר בולט, כלי הגשה מעוצבים ועוד. אולם, הוא מתאים לכל אלו המעדיפים מראה חגיגי אך עדין. 

מפת שולחן עם גווני זהב 

לצד הצבע הלבן, צבע הזהב מככב גם כן בראש רשימת הצבעים החגיגיים והיוקרתיים. למעשה, אם נציין טווח דמיוני בין מראה חגיגי לבין מראה יוקרתי, הזהב ימוקם יותר לצד היוקרתי, בעוד שהלבן ימוקם יותר לצד החגיגי, ולכם נשאר רק להחליט איזה עיצוב תרצו עבור השולחן. אגב, אם תרצו לשלב בין כלל האלמנטים שהזכרנו, יש את מפת שולחן ג’קארד דגם מילאנו באתר הומסטייל, הכולל עיטורים לבנים וניתן לבחור בין גוונים שונים של המפה עצמה: לבן או זהב. בכל מקרה, קיימות עוד דרכים רבות לשלב בין גווני זהב על שולחן החג או השבת: בכלים שעל השולחן, מפיות, ראנרים, פרחים, דקורציה יפה לחג ועוד.

טיפים נוספים לעיצוב שולחן חג ושבת

סט גוונים אחיד והרמוני – בטח כבר הבנתם בשלב הזה שלא חייבים לבחור בגוון אחיד לשולחן המעוצב, אולם רצוי מאוד לבחור בכמה גוונים קבועים והרמוניים מכמה סיבות: ראשית, גיוון בצבעים באופן כללי יוסיף עניין בשולחן ויהפוך אותו למיוחד יותר. שנית, חשוב לבחור בגוונים הרמוניים משום שהם מעניקים תחושה של יוקרה ותחכום. ככל ששילוב הצבעים יהיה נכון יותר, השולחן שלכם ייראה יותר מתוחכם ואלגנטי. לא חייבים לבחור בכמה גוונים, אלא מספיק 2-3, למשל: שחור, זהב וירוק, או קרם, ורוד וזהב. 

עיצוב נייטרלי – אם אתם רוצים ללכת על בטוח, לשמור על קן עיצוב נקי וחגיגי ללא שילוב כמה גוונים או אלמנטים עיצוביים, מומלץ פשוט לבחור בצבע הלבן, לא רק במפה אלא גם בכלים, המפיות וכן הלאה. מספיק שתבחרו במפה חגיגית ומרשימה עבור השולחן וכבר עשיתם את רוב העבודה. כל הנותר לכם הוא לבחור סט צלחות וכלי הגשה לבנים.

שילוב פרחים – פרחים הם לא אלמנט שכולם יודעים להשתמש בו נכון בשולחן החג, אך האמת שזה ממש חבל, משום שקל יחסית לשלב אותם, ביחס לאפקט המרשים שלהם. אז איך משלבים בקלות פרחים על שולחן החג? הדרך הקלאסית היא לבחור בזר אחד מרכזי. הדרך הפחות מוכרת, אך המומלצת לא פחות, היא לרכוש כמה זרים קטנים ולשלב אותם לאורך השולחן בהתאמה. הסוד הוא בבחירה נכונה בגווני הפרחים: ניתן להתאים אותם לסט הגוונים שכבר בחרתם, לבחור בשני גוונים מרכזיים (למשל ירוק בהיר של העלים ולבן של הפרחים) או פשוט להיות ספונטניים ולבחור בזרים הראשונים שאהבתם בחנות. כך אן כך, השולחן ייראה יפה ורענן יותר, גם אם גווני הפרחים לא תואמים בדיוק את מה שתכננתם חשוב להתאים את המיקום שלהם על השולחן ואת הגובה של הפרחים.

ומה לגבי מידות של המפה הייעודה?

קיימות כמה מידות סטנדרטיות של מפת שולחן הכוללות רוחב אחיד בד”כ (145 ס”מ) ועד אורך משתנה, בין 140 ס”מ ל-400 ס”מ (בחנות הומסטייל, האפשרויות משתנות בין מפה למפה). כשאתם בוחרים את הגודל המתאים, מומלץ לבחון את המפות הקיימות בבית, על מנת שתוכלו לרכוש מפה שתכסה כראוי את השולחן ולא תשאיר קצוות חשופים או כמעט חשופים.

מוזמנים להתרשם ממפות השולחן המעוצבות ולהזמין גם באתר.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה