משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

להתחמם בחורף קר עם מצעי פלנל מפנקים

28.11.2021

החורף כבר כאן והטמפרטורות צונחות. לא משנה איפה אתם גרים בישראל, בהרי הגולן הקרים ובין אם אתם גרים בעמק יזרעאל ובערבה, הלילה החורפי בישראל יכול להיות קר במיוחד, וכשזה מגיע לשינה שלנו – אף אחד מאיתנו לא אוהב ללכת לישון כשקר לו. מי מאיתנו לא מכיר את הדילמה בין הדלקת החימום במהלך הלילה, לבין הרצון להירדם מהר ולישון טוב עם שמיכה טובה? הפתרון לכך הוא פשוט מכפי שחשבתם – מצעי פלנל. הכנו לכם מאמר שיסביר לכם למה מצעי פלנל הם פריט חובה בארון שלכם, זאת במיוחד בעונת החורף. רצינו לספר לכם על מגוון מצעי פלנל במבצע. ספויילר – הולך להיות חם!  

לארגן את השינה המושלמת שלכם

החורף בא, החושך מגיע מוקדם והגוף מחפש עזרה בוויסות הטמפרטורה והורמוני השינה מתחילים לפעול מוקדם מהרגיל. אז נכון, אנחנו לא דובי קוטב שנופלים לתרדמת חורף עמוקה, אבל השינה בחורף היא חשובה להטענת מצבורי האנרגיה של הגוף. לפני שאתם מתמסרים לדכדוך החורף, דעו שישנן דרכים מעולות להתגבר עליו ואחת מהן נוגעת לשינה עמוקה ואיכותית במהלך הלילה! הערכות נכונה לחורף הקר, הכוללת הצטיידות במצעי פלנל זוגי או יחיד, היא הצעד הראשון בהשגת שינה טובה ומיטיבה. סט מצעי פלנל זוגי מהווים תוספת לחיזוק השינה שלכם ולהירדמות מהירה, במיוחד כשהיא מתרחשת כשמתכרבלים עם אדם אהוב…

מה מיוחד במצעי פלנל?

הייחוד במצעי פלנל טמון בשילוב ובצפיפות של הסיבים בבד. מצעי פלנל רכים ונעימים, מקנים תחושת החום שנוצרת בעקבות המגע של העור שלנו עם בד הפלנל. הבד עשוי מכמה סוגים של חומרים כמו צמר, כותנה או סיבים סינתטיים, כאשר הצורה של הבד נעימה ביותר למגע, מצעי פלנל אפשרי שהן יהיו עשויים מ-100% כותנה. הבד הייחודי משמש המון בתעשיית המצעים ובגדי החורף בשל הסיבים העבים והצפופים במיוחד שלו, שמאפשרים זרימה של אוויר וכתוצאה מכך מתקבלת התכונה העיקרית שלו – לבודד את הקור ברמה גבוהה ובכך לסייע לגוף לשמור על הטמפרטורה ולווסת אותה. בזכות היכולת הזו, אנשים רבים מעדיפים לרכוש סט מצעי פלנל, לא רק בגלל שהם מפנקים ונעימים לחורף, אלא בגלל שהם תורמים לחיסכון בחשמל ובאנרגיה, כשישנים במצעים הללו לא מרגישים צורך לפתוח את החימום.

סט מצעים מעולה לחורף

הרכב הבד הייחודי של הפלנל, המגע הנעים שלו על העור והיכולת שלו לחמם את המיטה בחורף, הפכה אותו לפופולרי כמצעים עבור ילדים ומבוגרים כאחד. באתר הום סטייל תוכלו לבחור בין מצעי פלנל זוגי לבין סט מצעי פלנל למיטת יחיד, וכך להכין את כל בני המשפחה לקראת החורף הקר ולדאוג לשינה טובה ואיכותית בשבילם. מצעי הפלנל שזמינים עבורכם באתר עשויים מ-100% כותנה איכותית, רכה ומפנקת, כוללים ציפיות לכריות, ציפה לשמיכה וסדין גמיש ומגיעים במגוון גדלים לנוחיותכם – סט יחיד 200*90, סט מיטה וחצי 200*120, סט זוגי 200*160 וסט זוגי רחב 200*180.

לא מתפשרים על העיצוב

עכשיו כשהבנתם שמצעי פלנל הכרחיים מאוד בעונת החורף, נקודה חשובה שצריך לדעת היא שלא צריך להתפשר על עיצוב חדר השינה שלכם! באתר הום סטייל תמצאו סטים של מצעי פלנל מחממים במגוון עשיר של צבעים, הדפסים יפים ועדינים הכוללים משבצות, פרחים, פסים ועוד. כל אלה יתאימו לכל חדר שינה ולקו העיצובי שתרצו לשמר.   הום סטייל הבינו את החשיבות של מצעי פלנל מחממים לחורף, ועמלו על דגמים רבים שיתנו מענה לכל האוכלוסייה לא רק מבחינת העיצוב, הנראות ואיכות הגבוהה, שישמרו לכם על המצעים לאורך שנים, אלא גם במחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס. מצעי פלנל במבצע מחכים לכם באתר הום סטייל לחורף נעים, חמים ומפנק במיוחד!  

מה הם היתרונות של מצעי פלנל? מצעי פלנל הם לרוב רכים ונעימים מאוד למגע ולכן אידיאליים לעונת החורף, כאשר משלבים בבד הפלנל גם כותנה, הבד צפוי גם להיות עמיד יותר.

מהו הטיפול המומלץ במצעי פלנל? הטיפול במצעי פלנל הוא יחסית פשוט, יש לכבס אותם במים בטמפ נמוכה ולייבש אותם במייבש. המייבש עדיף על פני ייבוש על חבל כביסה בשמש.  

האם מצעי פלנל טובים גם לקיץ? בגלל שמצעי פלנל נחשבים נושמים הם מומלצים גם לקיץ ומאפשרים לכם לשמור על קרירות הגוף גם בטמפ גבוהות יותר

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה