משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

שוקלים לרכוש שמיכת פוך זוגית? קבלו 6 יתרונות חשובים

25.10.2021

מיום ליום, הטמפרטורות יורדות, הגשם הראשון כבר ירד והחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק. זהו הזמן המדויק להוציא את שמיכת הפוך מהארון, להציע את המיטה במיטב המצעים המחממים ולשמור על שינה איכותית, מלאה וטובה. אם עדיין לא הצטיידתם בשמיכת פוך זוגית, הכנו לכם רשימה של שישה יתרונות של שמיכת חורף זוגית שתכבוש את לבבותיכם ותציף את המיטה שלכם באיכות בלתי מתפשרת, כך שלא תוכלו לברוח מחום מלטף במיוחד ושינה מושלמת בלילות הקרים. אז למה פוך נוצות זוגי היא שמיכה כל-כך טובה?  

1.      שינה לצד אדם אהוב עוזרת להירדם מהר יותר!

מחקרים מוכיחים – שינה לצד אדם אהוב, במיוחד אם היא משלבת התכרבלות יחד תחת שמיכה זוגית אחת, מסייעת להרגעת הגוף, להסרת המתחים ולהירדמות מהירה יותר. אתם יכולים להניח שהירדמות מהירה יותר משמעה שינה ארוכה יותר – וכשאתם יודעים שיש לכם מספיק זמן לישון עד שהשעון המעורר ישמיע את קולו, כך גם השינה שלכם תהפוך לאיכותית, עמוקה ומלאה יותר. אפשרו לעצמכם להתעטף בשמיכה גדולה ומפנקת שתשאיר את הלחצים בחוץ ואת החום בפנים.

2.      רכות מלטפת משמיכת הפוך תורמת לשינה איכותית יותר

בוודאי שמתם לב, שככל שהשינה נוחה ונעימה לכם, כך אתם ישנים טוב יותר. אם ניסיתם לישון פעם בטבע ללא מזרון או בידוד טוב, יכולתם להרגיש לא פעם שאתם מתעוררים מהשינה – מכאן החשיבות של כלי מיטה רכים בכלל ושמיכה מלטפת בפרט. כדי להבין את היתרון של שמיכת פוך פלומה זוגית, צריך להבין את ההבדל בין שמיכות הנוצות השונות.   בעוד ששמיכת נוצות מכילה את השדרה הקשה של הנוצה, שמיכת פוך ממולאת בפלומת הנוצות העדינות והרכות ביותר – ומכאן גם ההבדל במחיר. ככלל, ככל שאחוז הפלומה במילוי עולה, כך האיכות של השמיכה גבוהה יותר, היא תשמר לכם לזמן ממושך יותר והשינה שלכם תהיה טובה ונעימה יותר. לכן, רצוי לבחור בשמיכת פוך עם אחוזי פלומה של 30% ומעלה.

3.      שמיכת פוך מספקת בידוד טרמי

אחד המאפיינים הבולטים של נוצות טמון ביכולת שלהן לבודד מצוין את הגוף ולשמור על טמפ הגוף. כשאנו ישנים, מערכת הוויסות של טמפרטורת הגוף שלנו, יוצאת למנוחה גם היא – ולכן לחלקנו קר יותר במהלך השינה ולחלקנו חם יותר. שמיכת פוך עשויה מפלומת נוצות איכותית, מספקת בידוד חום מעולה בהתאם לרגישות הייחודית שלכם מקור, ויכולה להיות אידיאלית עבור אנשים שלא ישנים עם חימום. אם אתם כאלה שישנים עם חימום, שמיכת פוך יכולה להיות הפתרון המושלם למחזור אנרגיה וגם ללא מעט חסכון בחשמל.

4.      שמיכת פוך זוגית מחממת פעמיים

אם כבר בחום עסקינן, אז דעו שגם גודל השמיכה נותן חלק בשמירה על בידוד טוב יותר של טמפרטורת הגוף. ככל שהשמיכה גדולה יותר, כך היא תשמור את החום טוב יותר – לכן העדיפו להצטייד בשמיכה זוגית על פני שמיכת יחיד. כמו כן, כאשר ישנים יחד, הגוף שלנו מפיץ חום ויכול ליצור חימום אחד עבור השני, תחת אותה שמיכה אחת!

5.      משקל השמיכה תורם להרגעת הגוף – כמו חיבוק

כשבוחרים שמיכת פוך חורפית, עוד פרמטר שאנחנו יכולים להיבדל בו הוא משקל השמיכה. חלקנו מעדיפים אותה קלה ומלטפת, חלקנו מעדיפים להרגיש את כובד השמיכה – בין כה וכה תמיד עדיף ללכת על שמיכה זוגית. אך כדאי לכם לדעת שלמרות העדפות האישיות שלכם, ככל שמשקל השמיכה כבד יותר, כך השמיכה עשירה יותר במילוי וגם מחממת יותר. לכן, אם אתם מאלו שמעדיפים את השמיכה כבדה, החום שלכם יישמר בצורה טובה יותר, ואם אתם מעדיפים את השמיכה קלילה, הגודל של השמיכה או הנוכחות המשותפת תחת השמיכה, יספקו את הבידוד הדרוש לכם.  

6.      הסתכלו על השמיכה, וגם על מה שיש בתוכה

באתר הום סטייל, תוכלו למצוא מגוון רחב של שמיכות פוך, איכותיות ויפות כאחד. השמיכות שהחברה מייצרת עומדות בסטנדרטים גבוהים של איכות ונתפרות בקפידה. תוכלו למצוא טווח מחירים מתאים לכל כיס, ודרגות מילוי שונות שיתאימו בדיוק לשינה שאתם אוהבים. יש מספרים לשמיכות הפוך כדי שתדעו עד כמה הן מחממות . אז בחורף הקרוב, הכינו את השוקו שאתם אוהבים ותתכרבלו בשמיכה הזוגית שתתאים לכם בדיוק.

אנחנו מצרפים מספר שאלות ותשובות על שמיכות פוך שמספר לקוחות שאלו אותנו עליהם:

  1. האם יש לשמיכת פוך ריח לא נעים?

לרוב אין לשמיכות פוך ריח לא טוב, אך לעיתים יכול להופיע ריח טבעי משמיכת הפוך. תופעת הלוואי הזו היא טבעית ומגיעה בשל שילוב חום ולחות אך כדי לדעת שיש לזה פתרונות.

  1. האם שמיכת פוך נעימה יותר משמיכה סינטטית?

האמת שזה תלוי בהעדפות השונות של הלקוחות. יש את אלו שיעדיפו שמיכת פוך ואחרים יעדיפו שמיכה סינטטית. עם זאת רוב הלקוחות שלנו אוהבים דווקא את הרכות של שמיכות הפוך שכוללות פלומה בתוכן.

  1. איזו שמיכת פוך מתאימה לחורף?

כל שמיכות הפוך מתאימות לעונת החורף, עם זאת ישנן שמיכות עבות במיוחד ולכן הן מומלצות יותר לחודשי החורף הקרים.

  1. מתי כדאי להחליף שמיכת פוך?

שמיכת פוך זוגית היא לא מוצר שמחליפים אותו כל שנה אבל אם השמיכה נפתחת, מתחיל להיות לה ריח לא נעים ואפילו כתמים, מומלץ במקום לנקות את השמיכה הקיימת פשוט לקנות שמיכה חדשה.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה