משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

מתנות לחגים – רעיונות למתנות מעולות לחגים 2019

12.08.2019

מארחים את הדודה? מארחים את ההורים? קרוב משפחה רחוק מגיע מחו”ל לחג? האמת שזה לא כל כך משנה את מי הזמנתם או מי מגיע, סביר להניח שתצטרכו להעניק כמה מתנות בחגים הקרובים, ואם אתם לא רוצים להיתקע עם ואזה משנה שעברה, עדיף לבחור אותן מוקדם מאשר מאוחר. אז מה כדאי לבחור כמתנות לחג? קבלו כמה רעיונות למתנות מקוריות לחג שיכולות להתאים לכולם!  

בראש השנה דואגים לראש, תרתי משמע!

מתנה שימושית שיכולה להתאים לכולם היא סט מצעים  כלי מיטה יוקרתיים ומפנקים העשויים מבד נושם ובעיצוב מושקע, כאלה שמתאימים במיוחד לסוף הקיץ. אנחנו ממליצים על יצירת ערכת מצעי סאטן רך, ואם אפשר, שיהיה גם 100% כותנה איכותית. אגב, המהדרים שבינינו יוכלו להוסיף לחבילה גם איזו כרית נוחה ומעליה נר מפיץ ריח בריח בית מלון שישלים לאורחים שלכם את החוויה. אם אתם מעוניינים ליצור מתנות בתקציב מועט יותר, לכו על מתנה הכוללת שמיכת קיץ מפנקת בשילוב פריט ריחני. זכרו, אנשים מעריכים מאוד מתנות שימושיות.

מפות מעוצבות לאוהבי הסדר והאלגנטיות

גם לכם יש דודה “פולנייה” שיודעת בדיוק היכן למקם את הסכום על שולחן האירוח, דואגת לסדר את הצלחות לפי הסדר המדויק ותמיד תמיד דואגת לשולחן מסודר להפליא ואלגנטי? ובכן, יש לנו רעיון למתנה המושלמת עבורה: מפות שולחן מעוצבות שישלימו את כל הלוק. אין כמו להתחיל את החג עם מפה לבנה, בוהקת ויוקרתית, או בכלל לשבור את העיצוב עם ראנר מוזהב במרכז השולחן. את דרך עיצוב השולחן תשאירו לה, אבל את הכלים להפוך אותו ליפהפה? זה כבר עליכם.

גם לילדים מגיע...

הרבה פעמים, הקטנים שבחבורה לא מקבלים יחס הוגן. ההורים שלהם מקבלים מגוון מתנות לחגים, אבל הם נותרים בלי כלום. אז אם בא לכם לפנק אחיין אהוב, בן דוד יקר או אפילו את הילדים שלכם, לכו על סט מצעים לילדים עם הדמויות האהובות עליהם ביותר. יש לכם אחיינית שחולמת על נסיכות דיסני בלילה? בטוח שהיא תשמח לקבל סט מצעים מרהיב של אנה ואלזה. הילד שלכם לא מוכן להעביר את היום בלי לצפות בכוח פי ג’יי? תנו לו גם ללכת לישון איתם בלילה. ההתלהבות מובטחת!

כדי להתחיל שנה מתוקה באמת, צריך לדאוג גם למי שהכי קרוב אלינו ובעיקר, למי שאוהב ודואג לנו כל השנה. בין אם מדובר במתנות לחג לאישה ובין אם במתנות לחג לגבר, כאן הגיעה העת להיות מקוריים באמת ולהעניק לבני הזוג משהו שמראה עד כמה אתם מכירים ואוהבים אותם. המתנה יכולה להיות גם דבר קטן, כמו ספר בנושא מעניין, חלוק רחצה רך ואיכותי או מארז מגבות. אולם, תרגישו חופשי לרכוש לעצמכם חופשה זוגית או יום ספא מפנק. בקיצור, פשוט תפגינו מקוריות ואכפתיות אמתית לאלה שנמצאים לצדכם.

ללכת על בטוח: מתנות שתמיד צריך

אם אתם כבר שוברים את הראש ולא מצליחים להחליט, אנחנו ממליצים ללכת על משהו שאין בית שלא צריך עוד ממנו – מגבות! בין אם מדובר במגבות מטבח חגיגיות שהמארח יוכל לחדש לקראת ראש השנה, ובין אם מדובר במארז מגבות רחצה מפנקות וצבעוניות שיתאימו בדיוק לעונת הסתיו הבאה עלינו לטובה – מגבות זו אחת המתנות האידיאליות, שתמיד שמחים לקבל. שלבו עם המארז איזו קופסת שוקולדים קטנה או צנצנת דבש, ותבטיחו למקבלי המתנה שנה באמת מתוקה!  

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה