משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

שילוב צבעים לחדר שינה

09.08.2023

חדר השינה הוא חלל מרכזי בבית או בדירה ובו אנחנו יכולים לנוח ולהירגע אחרי יום עבודה מאומץ, לישון היטב בלילה ולחדש את מאגרי האנרגיה לקראת יום המחרת, להתרענן וליהנות מאינטימיות. כדי ליהנות מחדר שינה נעים ומרגיע כדאי לבחור נכון צבעים לקירות ואביזרים שונים לעיצוב החדר כגון מצעים, ציפיות, כריות ושמיכות מפנקות. אילו צבעים מומלצים לחדר שינה? איך לבחור נכון צבעים לחדר שינה? אילו צבעים מומלצים לפי הפנג שואי? בואו נלמד איך לשלב נכון צבעים למקדש הפרטי שלנו במרחב הביתי.

להוסיף צבע לחיים

חדר השינה מהווה מקום מפלט והוא משמש למנוחה, לשינה טובה, לאינטימיות ולמילוי המצבר מחדש. על כן, כאשר מתכננים לעצב מחדש את חדר השינה יש לבחור נכון צבעים לקירות, מאחר שלכל צבע יש אפקט שונה על התחושה שלנו וידוע כי לצבעים שונים יש השפעה שונה וייחודית על התחושה הכללית ומצב הרוח שלנו.

לכן, חשוב לבחור נכון צבעים לחדר שינה וכך אנחנו יכולים לשדרג את החלל וליהנות מאווירה המתאימה לנו, למשל חדר שינה המשדר ומעודד רומנטיקה, תשוקה, יצירתיות, חום, משפחתיות, טוהר, שלווה, ביטחון ועוד. הרעיון הוא לשלב בין כמה צבעים כדי להשיג עיצוב מרשים ומלהיב שמתאים לאורח החיים שלנו ומשפיע עלינו לטובה.

חשוב לציין כי בחירת צבעים לחדר שינה לפי הפנג שואי מאפשרת לנו לקרב את הטבע לחיים, ושימוש נכון בצבעים בחדר השינה ובשאר חלקי הבית מאפשר לנו להשיג תוצאות טובות יותר בכל תחומי החיים וליהנות מאיכות חיים ומבריאות טובה יותר. מחקרים רבים כבר הוכיח כי צבעים משפיעים על האדם, ובמיוחד על בריאותו הגופנית והנפשית, והצבעים משפיעים על התחושות והמחשבות שלנו לכן עלינו להתייחס למשמעות ולהשפעת הצבעים עלינו כאשר אנחנו בוחרים גוונים לצביעת הקירות ואביזרים כמו מוצרי טקסטיל לעיצוב חדר השינה.

חדר שינה בגוון כחול – רוחניות ושלווה

כחול מסמל את צ’אקרת הגרון, כלומר היכולת לתקשר ולבטא את עצמנו. כחול הוא צבע מרגיע המגביר את תחושת השלווה בחדר השינה, הוא מסמל ומשדר גם רוחניות, רוגע ואיזון והצבע שייך לאלמנט המים ומסמל חיבור לשמיים.

צבע כחול מתאים מאוד לעיצוב חדרי שינה, אפשר לצבוע קיר מרכזי בגוון כחול דומיננטי ולשלב צבעים אחרים ובהם גם זהב. הכחול הוא צבע אצילי ומהותו המרכזית היא מנוחה ושלווה. כדי להשלים את העיצוב מומלץ לבחור מצעים, ציפיות ושמיכות בגוונים של כחול כמו סט מצעי כותנה – מנילו כחול, מסדרת בייסיק ספיריט, ציפיות כותנה חלקות בגוונים שונים של כחול, וילון בגוון מתאים וכדאי להוסיף אלמנטים נוספים בכחול לעיצוב חדר השינה. אגב, לא חייבים לצבוע את כל הקירות בחדר בכחול, אפשר לעצב את חדר השינה הכחול בעזרת בחירה חכמה של מצבעים, שמיכות, אביזרי נוי, וילונות ותמונות.

חדר שינה ירוק – ריפוי, מוטיבציה והגברת הפריון

ירוק הוא צבע המסמל בריאות, ריפוי, מוטיבציה והגברת הפריון. חדר שינה ירוק מעודד חשיבה חיובית וקשור לצמיחה, אומץ ומוטיבציה. כדי להשלים את עיצוב חדר השינה מומלץ להתאים מצעים בגוון ירוק, למשל סט מציע סאטן כותנה דגם דומיניק ירוק מסדרת LUXURY, סט מצעי כותנה דגם שילת, וילונות תואמים, כריות וציפיות בגוונים ירוקים חלקים או צבעוניים וכדאי להשלים את עיצוב חדר השינה עם פריטי נוי ירוקים להגברת תחושת הריפוי והמוטיבציה בחיים.

מומלץ לשלב בין צבע ירוק בחדר השינה לצבעים אחרים כמו ורוד, כתום, אדום וחום, לכן אם צובעים את הקירות בירוק כדאי לבחור מוצרי טקסטיל ואקססוריז בגוונים תואמים לשדרוג האווירה ולעיצוב מרשים ומלהיב.

חדר שינה סגול – אש, דרמטיות והפעלת הדמיון והיצירתיות

צבע סגול שייך לאלמנט האש ומסמל יצירתיות, רוחניות, דמיון ודרמטיות. סגול לפי תורת הפנג שואי מגן על האדם ומונע אנרגיות שליליות, הוא מחזק את המערכת החיסונית ומשפר את הדימוי העצמי, אך חשוב לזכור כי זהו צבע דומיננטי מאוד. כדי להשלים את עיצוב חדר השינה הסגול כדאי לבחור מצעי כותנה בדידים מסדרת Mix & Match, ציפיות סגולות, וילון בצבע תואם ועוד.

צבע סגול משתלב היטב עם אפור ושחור, ובגלל הדומיננטיות של הגוון כדאי לצבוע קיר מרכזי ולעצב את חדר השינה עם מצעים ומוצרי טקסטיל בגוונים שונים של סגול, אפור ושחור.

חדר שינה צהוב – תשוקה, שמחה ומודעות עצמית

צהוב שייך לאלמנט האדמה בתורת הפנג שואי ובתורות סיניות עתיקות יומין אחרות. הצבע משדר תשוקה, מעודד שמחה בחדר השינה ובכל הבית ומגביר את המודעת העצמית. צהוב משתלב היטב עם צבעים אחרים כמו כחול, ירוק ולבן, לכן ניתן לצבוע את קירות חדר השינה, או לצבוע קיר דומיננטי מרכזי אחד, ולשלב אקססוריז, מצעים, וילונות וכריות בגוונים של צהוב, כחול וירוק. כך לדוגמה, לחדר שינה צהוב אפשר לבחור מצעי פרקל כותנה דגם מורין בגוון בהיר.

חדר שינה ורוד – אופטימיות, אהבה וחושניות עדינה

כאשר בוחרים צבעים לחדר שינה לפי הפנג שואי, הוורוד נחשב לגוון מומלץ מאחר שהוא יוצר אווירה נעימה ומרגיעה בחדר השינה והצבע אינו גורם להסחת דעת. ורוד מסמל חושניות עדינה יחסית והוא משרה אווירה חמימה ותחושת נוחות בחדר השינה. ניתן לשלב בין ורוד לצבעים אחרים כמו אפור, לבן ושחור, לכן אם צובעים את הקירות בוורוד כדאי לבחור מצעים אפורים, לבנים או שחורים, חלקים או מעוטרים, וכדאי לבחור גם אקססוריז לשדרוג העיצוב והאווירה.

מצעי כותנה דגם מור בגוון בהיר עם עיטורים של פרחים ישתלבו היטב בחדרי שינה ורוד, וכדאי להזמין גם מצעים בדידים מסדרת Mix & Match בצבעים המשתלבים עם ורוד, בעיקר סדיני כותנה וציפיות בצבעים כמו אפור, שחור ולבן.

חדר שינה לבן – סדר, ניקיון וטוהר

צביעת קירות חדרי השינה בלבן נחשבת לפופולרית אך כדאי לעצב את החלל עם מוצרי טקסטיל ואקססוריז צבעוניים כדי לשדרג את המראה והאווירה. הלבן שייף לאלמנט המתכת והוא משדר סדר, ניקיון וטוהר. לבן מסמל בתורות המזרח העתיקות כוח, סדר, סטריליות, טוהר וניקיון, לכן רבים צובעים את ביתם בגוונים לבנים. אם מחליטים לעצב חדר שינה לבן מומלץ להוסיף פריטים צבעוניים כדי להוסיף צבע לחיים וליהנות מעיצוב מתוחכם ומרשים יותר. לחדר שינה לבן ניתן לבחור מצעי כותנה וסאטן בגוונים בהירים עם פרחים, הדפסים או עיטורים שונים, וכדאי לשדרג את העיצוב עם וילונות צבעוניים, כריות צבעוניות, שמיכה פרחונית ועוד.

חדר שינה אפור – ביטחון עצמי

הצבע האפור נחשב לטרנדי ולפופולרי מאוד בשנים האחרונות, הוא מחזק את הביטחון העצמי, מרגיע ומעניק תחושה נעימה ושלווה בחדר השינה. אפור משתלב היטב עם צבעים אחרים לכן ניתן לעצב חדר שינה בסגנון יוקרתי עם שילוב מדויק בין צבעים. אפשר לצבוע קיר מרכזי או את כל קירות החדר באפור ולשלב מצעי כותנה ומצעים איכותיים אחרים במגוון צבעים, כולל ציפיות, וילונות, כריות, שמיכות ופריטי נוי.

חדר שינה בצבעים טבעיים – חום, תחכום ותחושה טבעית וחיובית

רוב הישראלים מעדיפים חדרי שינה בצבעים טבעיים וניטרליים יחסית, וידוע כי הצבעים הטבעיים משדרים חום, תחכום והם מקרבים את הטבע לסביבת המגורים. להשלמת עיצוב חדר השינה כדאי לרכוש מצעים בגוונים נועזים וססגוניים היוצרים ניגוד מצבע הקירות, וכדאי להשלים את העיצוב עם מוצרי טקסטיל ואקססוריז בגוונים חמים ומעוררים.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה