משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

כיצד תבחרו את השמיכה האידיאלית עבורכם?

31.07.2022

ישנם כמה פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בעת בחירה של שמיכה, כשהראשון והעיקרי שבהם הוא הייעוד שלה. אם אתם זקוקים למשל לשמיכת קיץ, שתוכל לשמש כשמיכת מזגנים, רצוי לבחור בשמיכה קלה, שאותה תוכלו לנייד בקלות מחדר לחדר ושתגן עליכם מפני הקור של המזגן, אך לא תחמם אתכם יתר על המידה. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לשמיכת חורף, לרוב שמיכה כבדה ומחממת, כמו למשל פוך סינתטי, תשמש כפתרון נהדר עבורכם. פרט לעונות השנה, ישנם עוד מספר אלמנטים שרצוי לקחת בחשבון בעת בחירת השמיכה:

  • מרקם – אם אתם מעוניינים בשמיכה מפנקת ונעימה, שתוכלו להתכרבל בתוכה בנעימים, בחרו בשמיכה במרקם רך ובציפוי מלטף.
  • סוג הבד והמילוי – סוג הבד והמילוי הם פרמטרים מהותיים במיוחד עבור אנשים שסובלים מרגישויות שונות. אם אתם סובלים מאלרגיות, למשל, השתדלו לבחור בבדים ובמילויים סינתטיים, שרובם נחשבים להיפואלרגניים.
  • מראה השמיכה – מראה השמיכה אולי נשמע כמו עניין זניח, אך עם זאת, חשוב לזכור כי בדומה לכל שאר הפריטים שבחדר שלנו – גם לשמיכה יש נוכחות והשפעה על מראה החדר. לכן, מומלץ לבחור בשמיכה שמתכתבת עם הטעם שלכם, עם הצבעים שבחדר ועם צבעי המצעים. אם אתם רוכשים שמיכה עבור הילדים שלכם, רצוי לרכוש שמיכה בצבעים ובהדפסים שהם אוהבים, כמו למשל הדפסי דיסני, מיקי מאוס וכדומה, שכן שמיכה כזו לרוב תעודד אותם להיכנס למיטה ותסייע להם ליהנות משינה רציפה ועמוקה יותר.

טיפים לאחסון שמיכות

בדומה מאוד לבגדים שלנו, גם  שמיכות אנו לרוב מחליפים בהתאם לעונות השנה, כך שאנו למעשה לא עושים בהן שימוש במשך מספר חודשים לכל הפחות. על מנת לשמור על השמיכות בזמן הזה, ישנם מספר טיפים חשובים שרצוי להקפיד עליהם:

אוורור – לפני אחסון השמיכה, יש להקפיד לאוורר אותה היטב באוויר הפתוח, אם כי רצוי להימנע משמש ישירה שעלולה להזיק לחלק מסוגי השמיכות.
שימוש בשקיות ואקום – שקיות ואקום מאפשרות לנו לא רק להגן על השמיכות מפני אבק ולכלוך, אלא גם לחסוך במקום. לרוב, פתרון זה יתאים לשמיכות פוך טבעי או סינתטי, או לשמיכות עבות, גדולות וכבדות.
אחסון במקום קריר ויבש – יש להקפיד לאחסן את השמיכות במקום כמה שיותר קריר ויבש, שכן אחסון במקום עם לחות (כמו למשל בקרבת המקלחת), עלול לגרום להתפתחות של עובש על הבד.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה