משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

בואו להתחדש עם שמיכות ומצעים לקיץ

25.04.2021

הקיץ בפתח וכבר בימים האחרונים אנו מרגישים את הטמפרטורות עולות ואת השמש יוצאת אלינו במלואה. זה הזמן להחליף את ארון הבגדים, לארוז את המעילים, הסוודרים והמגפיים ולהיפרד משמיכת הפוך לטובת הבגדים הקצרים, הכפכפים והסנדלים. הקיץ נותן את אותותיו גם בשינה, וכולנו כבר חשנו בשינויים שקורים – עברנו לפיג׳מה קצרה ואפילו התחלנו להדליק את המזגן. כדי שהשינה שלכם תהיה איכותית ונוחה, חשוב להתאים את המצעים והשמיכות לעונה החמה. אספנו עבורכם מספר טיפים לבחירת סט מצעים לקיץ וגם שמיכות מעבר ושמיכות לקיץ כדי שגם אם החום יעלה, עדיין תהנו להתכרבל עם שמיכה מתאימה.

שמיכות קיץ – לשינה טובה גם כשחם

הייחוד בשמיכות הקיץ של Homestyle  הוא שלמרות היותן דקות יחסית, הן עשויות מבדים איכותיים אשר מותאמים לטמפרטורות הגבוהות של הקיץ. שמיכות קיץ מתחלקות לשני סוגים, לפי סוג הבד – האחד עשוי 100% כותנה במילוי קל של פוך סינטטי, מבית ״מילק אנד האני״, מותג בדים אנגלי מהמובילים בעולם, והשני עשוי מיקרופייבר, בד דק, נוח ומבוקש מאוד. שמיכות קיץ מגיעות בשתי מידות – שמיכת קיץ יחיד (150×200) ושמיכה קיץ זוגית (220×200), השמיכות מגיעות בשלל צבעים עזים ויפים כמו חרדל, ניוד, אקווה, כחול ועוד, ובמגוון טקסטורות. באתר Homestyle, תמצאו סדרה של שמיכות קיץ לתינוק וגם לילדים, שמיכות עם הדפסים ייחודים שילדים אוהבים כמו מיקי ומיני מאוס, אנה ואלזה, כדי שהילדים שלכם ייהנו להיכנס למיטה ולישון עם חיוך.

שמיכת מזגן – להיות מוכנים כשצריך

כמה שהקיץ יכול להיות חם, לעיתים מיזוג האוויר יכול להיות מתעתע ולשנות את כל האווירה. בין אם אתם במשרד, בכיתת הלימודים או בבית של חברים, חילוקי הדעות על הטמפרטורות של המזגן פוגשות אותנו רבות בקיץ. אז כדי שתהיו מוכנים לכל סיטואציה ושלא יהיה לכם קר לרגע, הבאנו לרשותכם את קולקציית שמיכות המזגן של Homestyle – השמיכה המושלמת לרגעים שהמזגן קר מדי וכשבחוץ חם מאוד. השמיכה עשויה פוך במילוי סינטטי עדין וקל, כלומר שנוח לכבס אותה אך עם זאת הכיבוס לא פוגע בה. השמיכה מגיעה בשתי מידות – שמיכת קיץ יחיד (150×200) ושמיכה קיץ זוגית (220×200), ובמגוון צבעים קיציים ומרעננים – קורל, אקווה, לבן, בז׳, כחול ואפור. מעבר לעיצוב היפה והפשוט, היתרון של השמיכה הזו טמון בכך שהיא מתקפלת במהירות ומתגלגלת בקלות, והופכת לתיק נשיאה נוח במיוחד לאחסון. ניתן לישון עם השמיכה עם או בלי כיסוי – שתי האופציות נעימות ואפשריות.

סט מצעים לקיץ – גם נעימים וגם יפים

עבור אלו מכם שאוהבים את המיטה שלהם מוצעת בסט תואם – סט מצעים לקיץ ממתינים לכם באתר וכוללים: סדין, ציפה לכרית ושמיכת קיץ תואמים. הסטים שלנו עשויים מבד מיקרופייבר איכותי, אשר מיוצר מסיבים דקים במיוחד ויוצר שכבת בידוד יעילה שתשמור על טמפרטורת הגוף שלכם ולא תושפע מהטמפרטורה החיצונית, כך שלא יהיה לכם חם יתר על המידה בזמן השינה. המצעים שלנו מגיעים במגוון של סגנונות וצבעים – פרחי קיץ צבעוניים או הדפס חיות מנומר קלאסי, לדוגמא, שיתאימו לעיצוב חדר השינה שלכם.

איכות גבוהה, מחירים נמוכים

הקו המנחה את Homestyle הוא לתת לכם את הבדים הטובים ביותר בשוק, אשר מיוצרים ברמה גבוהה ובאיכות מרבית, לצד מחירים נוחים לכל כיס. הבדים שלנו ניתנים לכביסה עדינה במכונה, עד 30 מעלות, ללא סחיטה ועם אפשרות לגיהוץ קל – כך תשמרו על המצעים והשמיכות לאורך זמן. קבלו בקישור הבא מספר טיפים לכיבוס נכון. המוצרים של Homestyle בכלל ושמיכות הקיץ בפרט, נבחרים בקפידה ועוברים סינון רציני לפני שאנו מציעים אותם אליכם הלקוחות – אחרי הכל, הסטייל שלנו זה הבית שלכם.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה