משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

מה הם היתרונות של מצעי ג’רסי?

17.01.2023

מצעי ג’רסי הם בחירה פופולרית עבור מי שמעוניין במצעים רכים ונוחים, שקל לכבס ולתחזק. מצעים אלו עשויים מבד סרוג ונמתח הדומה לבדי חולצות טריקו. מצעי ג’רסי ידועים בהיותם מצעים נוחים, והם ממש מזמינים אתכם להיכנס למיטה ולהתפנק, מדי לילה.

לפני הכל, מהם מצעי ג'רסי?

מצעי ג’רסי הם מצעים אשר עשויים מבד סרוג ונמתח, דומה לבד אשר ממנו עשויות חולצות טריקו. בזכות תכונות אלו, המצעים נוחים ורכים, נמתחים ומתאימים את עצמם לצורת המיטה. מדובר במצעי כותנה לרב ולעתים יכולים להיות שילוב של כותנה ובדים סינטטיים כמו פוליאסטר או ספנדקס. לעתים קרובות הם משמשים לייצור סדינים מותאמים בזכות יכולתם להימתח ולהתאים את עצמם באופן מושלם לפינות המזרון. קל לטפל במצעי ג’רסי – כל מה שהם צריכים זה רק כביסה וייבוש במכונה, ובשל גמישותם ורכות הבד, גם קל מאד לקפל אותם ולאחסן בנוחות בארון המצעים. מצעי ג’רסי הם הבחירה הנפוצה לאלו אשר מעדיפים מצעים רכים ונוחים עם תג מחיר נוח.

יתרון ראשון של מצעי ג’רסי – נוחות אחד היתרונות הבולטים זה נוחות במצעים. מצעי ג’רסי מציעים נוחות לא רק בזכות הבד הנעים אלא גם בזכות יכולתם להתאים באופן מתוח ומדויק למזרון, ללא קפלים. מלבד זאת, סדיני טריקו של ג’רסי עשויים מבד נושם, דבר אשר הופך אותם לבחירה מוצלחת במיוחד במזג אויר חם בזכות כך שהם יכולים לווסת את טמפרטורת הגוף ולהשאיר את הגוף קריר לאורך הלילה כולו.

 

יתרון שני – עמידות לאורך זמן מצעי ג’רסי ידועים גם בזכות העמידות שלהם. המצעים אינם מתקמטים, גמישים במיוחד וניתן לכבס ולייבש אותם במכונה. בזכות אותה גמישות, המצעים לא נוטים להשתפשף, להישחק או להיקרע בקלות. נוסף על קלות הטיפול במצעים, המצעים עמידים ויחזיקו שנים רבות בשימוש אופייני וטיפול מתאים, וכביסות או שימוש מרובה לא יפחית מהרכות והנועם שלהם, ואפילו להפך.

 

יתרון שלישי – גמישות בעיצוב אחד היתרונות הגדולים בשימוש במצעי ג’רסי הוא היכולת לגוון ולהגיע בדיוק לשילוב המושלם. כיוון שניתן לרכוש לא רק סט מצעים שלם אלא גם חלקי סט: סדינים וציפיות בנפרד וציפה בנפרד, ניתן לקנות כל חלק בצבע שונה ולקבל אפקט חדש ומיוחד. אם לדוגמה בוחרים ציפה לשמיכה בצבע שחור, סדינים בנפרד בצבעים בורדו ואקווה, וכריות בצבעי שחור ואקווה מקבלים למעשה לא סט או שניים של מצעים אלא כל שילוב שרוצים: ציפה שחורה עם סדינים בצבע בורדו וציפיות כריות שחורות יקנה אווירה שונה לחלוטין מציפה שחורה, וסדינים וציפיות בצבע אקווה או אפילו שילוב של ציפית אחת שחורה ושנייה בצבע אקווה למיטה בכללותה.   באמצעות בחירת חלקי הסט אשר תואמים בדיוק לסגנון האישי שלכם תוכלו לעצב בקלות את המראה השולט בחדר השינה שלכם. מצעי ג’רסי מגיעים לא רק בשלל צבעים אלא גם שלל גדלים: מיטת יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית ומיטה זוגית גדולה. תכונה זו של Mix and Match של מצעי ג’רסי הופכת את האפשרות למצוא בדיוק את השילוב המתאים עבורכם לנח במיוחד.

 

יתרון רביעי של מצעי ג’רסי – מחיר הוגן מצעי ג’רסי מציעים את אותה מידת נוחות ועמידות כמצעים אחרים, יוקרתיים ויקרים בהרבה, כמו מצעי סאטן או משי –  אך במחיר נוח מאד. עובדה זו מאפשרת לכם לרכוש מספר סטים שונים במחיר של סט אחד יקר. בזכות עמידותם, לא מדובר על פתרון קצר מועד אלא פתרון ארוך טווח, נגיש ונח במיוחד.

 

יתרון חמישי – טיפול ותחזוקה נוחים קל לטפל במצעי ג’רסי. ניתן לכבס מצעים אלו במכונת כביסה וגם ליבש את המצעים במכונה. חשוב לשמור על ההנחיות הרשומות על התווית על מנת להאריך את חיי המצעים. חשוב לזכור כי כביסה והחלפה של מצעים לעתים קרובות שומרת על המצעים רעננים ועוזרת להאריך את חייהם.   כפי שניתן לראות, מצעי ג’רסי מציעים את הטוב שבכל העולמות – מצד אחד אפשרויות עיצוב מגוונות וגמישות ויכולת להתאים צבעים בדיוק לטעם והסגנון האישי, מצד שני אפשרות לבחור בסט מלא אשר אנשי מקצוע כבר בחרו עבורכם שילובים קלאסיים מקובלים, מצעים נוחים, נעימים ומזמינים, עשויים מבג ארוג ונושם שמאפשר לגוף לווסת את הטמפרטורה, מושלם למזג האוויר הישראלי, טיפול קל ונח, עמידים לאורך זמן וללא נטייה להתקמט – וכל זה במחירים נוחים.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה