משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

מועדפים

חיפוש

הסל שלי :)

חדשים פה?

העגלת קניות ריקה.

חזרה לכל הטיפים

איך בוחרים מצעים איכותיים בלי להתפשר?

23.06.2021

היום זה ידוע – מצעים איכותיים מעניקים שינה טובה יותר, ואם לא ידעתם זאת, הגיע הזמן לנסות ולהיווכח. אנו מבלים במיטה שלנו כמעט שליש מהיממה במקרה הטוב, ולפחות כמה שעות בכל יום, אך זו לא הסיבה היחידה לכך שבבחירת מצעים כדאי להשקיע קצת יותר, אלא העובדה כי מצעים איכותיים – יחזיקו לכם הרבה יותר זמן במצב טוב. לכן, החלטנו ב״הום סטייל״ להאיר עבורכם את היתרונות הרבים במצעים איכותיים, ולתת לכם את כל הסיבות הנכונות להתפנק בסט מצעים חדש.

מה ההבדל בין סוגי המצעים השונים?

לפני שאתם רצים להתארגן על מצעים איכותיים חדשים, כדאי שתבינו את ההבדלים בין סוגי המצעים השונים ותתאימו אותם לצרכים ולהעדפות שלכם, כדי שתרגישו מעולה בתוך המיטה שלכם. ראשית, מצעים מבדים שונים, המנעד בין סוגי ואיכות הבדים הוא גדול מאוד – בד כותנה, ניילון, פוליאסטר וכו׳. ישנם בדי פוליאסטר לדוגמא, אשר עשויים מחוטים סינטטיים של ניילון ופליכותנה, שזהו שילוב של פוליאסטר וכותנה ביחסים שונים. הם עדיפים יותר על בדי פוליאסטר רגילים שנשמרים פחות ודחוסים יותר.

אך לא רק סוג הבד הוא שקובע את איכותו, אלא ישנם אלמנטים נוספים שמשפיעים על האיכות והתחושה – אורך ועובי הסיבים, שיטת האריגה ומספר החוטים פר אינץ׳. ככל שסיבי הבד הם ארוכים, דקים ורבים יותר, כך הם נחשבים לאיכותיים יותר. הסיבים הארוכים הופכים את הבד להרבה יותר חלק, גמיש ורך ואילו סיבים קצרים, יתפצלו זה מזה ויהפכו את הבד לחלש וקשיח יותר, כאשר כמות החוטים המומלצת היא החל מ-144 חוטים לאינץ’.

לכל המוצרים של הום סטייל

כמו כן, גם שיטת האריגה משפיעה על איכות הבד כאשר שיטה של סאטן (חוט אחד שעובר מעל שלושה חוטים) מעניקה לבד יתרון משמעותי בגימור מבריק וחלק, עם נטייה להתקמט פחות, ולכן היא שיטה מועדפת יותר על שיטת האריגה פרקל שהיא בסיסית יותר (שתי וערב).

למה כותנה משפיעה כל כך על איכות המצעים?

אם אתם מחפשים בד איכותי לסדינים שלכם, ההעדפה הרווחת על הרוב היא מצעי כותנה איכותיים – הם רכים, נעימים ובריאים למגע עם העור. היות שכותנה היא בד טבעי, העור שלנו מקבל אותה הרבה יותר טוב וכשאנו ישנים במיטה המוצעת בסדיני כותנה, השינה שלנו תהיה טובה יותר. אם כן, גם בתוך עולם הכותנה יש סוגים שונים של בדים – כותנה מצרית לדוגמא, מועדפת מאוד על מביני עניין. בד כותנה מצרית, לא רק נעים מאוד למגע, הוא גם מאופיין בסיבים ארוכים וחזקים, שתורמים לעמידות של הבד לאורך זמן ולכן, מצעים מכותנה מצרית הם בחירה טובה ופופולרית. אם החלטתם ללכת על כל הקופה, אנו ממליצים על כותנה סרוקה. מדובר בהשקעה אולי יקרה יותר בזמן הנתון, אך משתלמת מאוד לטווח הארוך. כותנה סרוקה מיוצרת בתהליך אריגה ייחודי יחד עם סיבים ארוכים שהופך את המצעים העשויים ממנה לעמידים יותר ומלטפים יותר.

 

לכל המוצרים של הום סטייל

איך רוכשים מצעים איכותיים במבצע?

אם חשבתם שכדי להשיג לכם מצעים איכותיים תצטרכו לחסוך חודש לפחות, הרשו לנו לספר לכם – ישנם מצעים איכותיים במחיר שלא יקרע את הכיס. באאוטלט של ״הום סטייל״ ישנו מגוון רחב של מצעים איכותיים במחירים נוחים לכל כיס – אך כדי שתדעו לרכוש אותם אונליין בצורה הטובה ביותר, אנו משתפים אתכם בטיפ חשוב: מומלץ למדוד את המזרון שלכם, ולשים דגש על עומק המזרן – אם המזרון שלכם גבוה, תמיד כדאי לבחור במידה גדולה יותר של מצעים.

כמו כן, חשוב לזכור שמצעים עלולים להתכווץ מעט לאחר הכביסה הראשונה, לכן זו סיבה נוספת לקחת מידה גדולה יותר מאשר קטנה יותר. ״הום סטייל״ דואגים להביא לכם סטים של מצעים איכותיים במבצע, לכבוד סוף העונה ובמבצעים משתנים ששווה לעקוב אחריהם – פנקו את עצמכם במצעים איכותיים ותזכו לשינה טובה, איכותית ובריאה.

לסיכום שאלות ותשובות על מצעים איכותיים

מה ההבדל בין סוגי מצעים שונים? כדאי להבין את ההבדלים בין סוגי המצעים השונים ולהתאים את המצעים לצרכים שלנו כדי להרגיש טוב למען שינה טובה ומוצלחת. נושא הבד הוא חשוב מאוד, מצעים מבדים שונים, בד כותנה ובד פוליאסטר תשדר הרגשה שונה לגמרי בזמן שינה איכותית.

האם רק סוג הבד קובע את איכות המצעים? לא, לא רק סוג הבד קובע את האיכות של המצעים אלא ישנם אלמנטים נוספים כמו אורך ועובי סיבים, שיטת האריגה ומספר החוטים פר אינץ’ משפיעים על איכות הבד. ככל שסיבי הבד הם ארוכים, דקים ורבים יותר כך הם נחשבים איכותיים יותר.

איך כותנה משפיעה על איכות המצעים? העדפה הרווחת על רוב הלקוחות היא בחירה במצעי כותנה איכותיים משום שהם רכים, נעימים וגם מאוד בריאים למגע העור. כותנה היא בד טבעי ולכן העור שלנו מקבל טוב יותר את המגע בסוג הבד כזה וכך גם השינה טובה יותר. כותנה מצרית היא דוגמא לסוג בד מבוקש ביותר משום שיש לו סיבים ארוכים וחזקים שתורמים לעמידות הבד לאורך זמן.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו:

10% הנחה נוספים על היתרה לרכישה הראשונה